Direktlänk till inlägg 19 april 2016

Mmmmmm vad gott!!

Av Pisan - 19 april 2016 09:40

 


Halloj! Så vart det tisdag och jag är hemma igen. Kom hem igår em/kväll. Har haft det jättebra. Som jag skrev så blev det bio i fredags, Djungelboken. Den var faktiskt riktigt bra, sååå bra gjord! Se den om du har möjlighet.


 


I söndags var vi bjudna på söndagsmiddag, porterstek, hos älsklingens syster och hennes man. Guuuud vad gott!! Annars så har vi tagit det lugnt. Vi var på International street market på lördag, köpte lite korv, tvål, godsaker från Italien och så åt vi churros, mmmmm vad gott! Till middag i lördags gjorde vi kycklingfiléer med whiskysås, smaskens!


Jag skall iväg till vc strax, dags för en spruta B12.  Har inte varit där på 1 vecka.... Men det har gått bra, har inte känt mig matt  och konstig eller så. Men den här veckan, och nästa, så blir det 2 injektioner/vecka. Det är därför jag redan är uppe, ska vara där om en kvart ungefär så jag skall gå strax. Annars brukar jag ju sova såhär dags. Fast jag vaknade av mig själv vid 8 och kunde inte somna om.


Ha en finfin tisdag!   


 

 
 
Nilla

Nilla

19 april 2016 10:56

Låter som du haft en bra helg :-)

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

20 april 2016 10:23

Jadå, det var en fin helg :-) Kram! ♥

 
Annelie

Annelie

21 april 2016 16:48

Va gött det lät med porterstek.. :-P

Djungelboken,,, är den gjord med riktiga människor nu eller vad..??
Vet itna ja.. :-//

Kramar om.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

22 april 2016 11:26

Filmen var animerad, men det såg ut som det var "på riktigt", man kunde tro att det var en spelfilm, så jädra bra gjort! Helt klart en sevärd film.
Portersteken var helt underbar, såsen till var ännu mer underbar :-) Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards