Alla inlägg den 27 juni 2016

Av Pisan - 27 juni 2016 14:18

 


Halloj! Mitt i semestern i Småland. Tack för era fina semesterhälsningar! Har det jättebra. Vi har suttit mycket på balkongen, igår grillade vi. De första dagarna jag var här var det jättevarmt och svetten rann för fullt mest hela tiden. På midsommarafton var vi ute i skogen på en hembygdsgård som ligger jättefint, där satt vi på en filt och hade det gott. Vi har även varit ute och cyklat en hel del, det jag orkar. Igår var jag dock klubbad hela förmiddagen och idag har jag världens huvudvärk.


På onsdag åker vi hem till mig och är där i 1 vecka, då skall vi göra stan och så skall vi ta båten över till Danmark och Fredrikshavn en dag, skall bli kul. Det blir en lång dag och jag får nog ta igen mig hela dagen efter.


Jag har också gjort nåt som jag aldrig i hela mitt liv trodde jag skulle göra; köpa en rosa stekpanna!   Ungarna kommer tro jag blivit skvatt galen när de får se den. Det är en sådan där liten stekpanna som man kan steka pannkakor i bl a. Våran vi har nu är bra sliten och en ny behövdes. Så jag slog till när jag fick se den här rosa på Dollarstore   


Nu skall vi äta middag, ha en finfin vecka!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards