Direktlänk till inlägg 9 september 2018

Men vad gör det?

Av Pisan - 9 september 2018 12:52

 



God middag! Här sitter jag igen. Har inte kommit längre än till köksbordet idag. Har sovit som en kratta inatt också så jag är bra mör. Men det visste jag att jag skulle bli. Så blir det när man "dubbelbokar" en helg. 2 aktiviteter i följd går inte. Nu får jag betala men det tar jag. Har haft jättetrevligt och ätit gott och haft riktigt roligt. Filmen vi såg igår var jätterolig! Jösses vad vi skrattade   Ni måste se den! Innan bion gick vi till en grekisk restaurang mitt inne i stan, intill Heden, Athena. Åh så gott! Jag åt souvlaki, det är en favorit för mig, har alltid älskat det och nu var det jättelänge sen jag åt det. Och till efterätt en tiramisu som var himmelsk. Vi satt helt tysta när vi åt den   


 

Ingen bra bild, men ni ser ju i a f vad jag åt för gott   


Vi hade ingen tur med vädret, det vräkte ner när vi gick från restaurangen till bion och sen från bion till parkeringen. Men vad gör det? Lite vatten. Och jag hade regnjacka och paraply så jag skall väl inte gnällla   

Men det blev sent. Var inte hemma förrän vid 23-tiden. Alldeles för sent för mig. Jag behöver tid att varva ner innan jag lägger mig.  Satt och kollade lite på tv nån timme innan jag lade mig. Somnade nog inte förrän vid 03-tiden. Sen vaknade jag vid 07 och var kissig och sen blev det bara halvdvala tills jag gick upp vid 11-tiden. Så jag är bra mör nu. Kommer nog vara det i några dagar. När vi varit och röstat och handlat lite senare idag blir det sängen eller soffan och ryggläge. 


Ha en finfin söndag godingar!   


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards