Direktlänk till inlägg 28 mars 2019

Det här skall jag syssla med

Av Pisan - 28 mars 2019 11:26

God middag! Här sitter jag med min frukost. Nyduschad och fräsch    Ska iväg mot Småland och älsklingen om c:a 2 timmar. Solen tittar fram idag också. 


 


Det här skall jag syssla med på lördag. På det gula varuhuset. Håll tummarna för att jag inte blir totalt klubbad dagen efter. Ha nu en jättefin helg goa läsare!   

 
 
Ingen bild

Gina

28 mars 2019 13:09

Åhhh...vad skoj!!!
Jag har sett programmet på tvn, men aldrig varit där. Hälsa Morgan och Ola-Conny! :-D
Håller tummarna att du inte bli klubbad efteråt! Ha en tok-härlig helg!
Kramar ♥

Pisan

29 mars 2019 11:55

Ja, det ska bli sååå kul! Tack för att du håller tummarna. Ska hälsa om jag ser dem :-) Kramis!

 
Nilla

Nilla

28 mars 2019 13:47

Hoppas du gör många bra fynd utan att krascha efteråt. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

29 mars 2019 11:54

Tack! Fynda kommer jag nog att göra :-) Kram!

 
wiper

wiper

31 mars 2019 09:52

Hoppas det går bra på stora varuhuset. Jag har själv aldrig varit dit och vet inte varför det aldrig blivit av när vi då bodde närmare.

Ha en skön söndag
kramar från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

2 april 2019 11:19

Det gick bra, trots att det var väldigt mycket folk (det var ju lönehelg). Hade rejält ont i fötterna sen men det hade jag räknat med. Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

2 april 2019 09:10

Åååå, va skoj, hittade du något roligt / snyggt.

Kommer säkerligen att bli en tur dit till sommaren, jag har ju en 100-lapp i presentkort som gäller detta år ut, DET och några hundralappar till *Host*, måste jag ju handla upp.
Älskar detta ställe, MEN, jag tycker nog det börjar bli lite för stort och det är inte alls lika billigt där längre, som det varit. Men, så är det ju, någonstans måste de ju ta pengarna, för all utbyggnad och löner.
Hoppas att du inte mår alltför taskigt efter ert besök där.

Ha en jättefin tisdag.. // Många Kramar Annelie <3

http://nouw.com/gifta6570

Pisan

2 april 2019 11:22

Ja, det var kul. Köpte det jag hade uppskrivet på lappen jag hade med mig, hade inte råd att impulshandla. Visst känns det fortfarande i kroppen att det blev för mycket för den men jag har inte totalkraschat. Vi var inte där inne hela dagen utan bara några timmar, fixar inte mer. Ha en fin tisdag du med vännen! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards