Direktlänk till inlägg 3 oktober 2020

Halleluja

Av Pisan - 3 oktober 2020 13:50

Halloj! Här kommer ett litet inlägg från mobilen. Kan fortfarande inte sitta vid datorn p g a min onda axel/arm. Men den har blivit bättre! Halleluja!    Men är väldigt försiktig med vad jag gör med den.

Lilltrollet provbakade vörtbröd med malt i veckan. Sååå himla gott!! Det får hon gärna baka många gånger innan det blir jul.

Har känt mig hemskt sliten, trött och orkeslös de senaste dagarna. Det har mest blivit soffan och tv:n. Har inte haft koncentrationsförmåga nog att kolla på film eller serier så jag har bara slötittat på tv.

Hoppas du har en fin lördag. Tjingeling!   

 
 
wiper

wiper

5 oktober 2020 09:19

Så tråkigt detta med axel och arm. Min man har samma problem just nu med sin ena axel och måste vara tejpad och göra övningar. Skönt att det ändå blivit lite bättre för dig. Vilket fantastiskt fint bröd din dotter bakat. Man vill ju bara ta sig en skiva ;)

Jag har inte heller mått så bra utan varit deppad och drömt mycket. Jag tror att det spär på av denna corona som aldrig tycks ta slut.

Sköt om dig vännen
Ha en fin början på veckan
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

9 oktober 2020 12:12

Man vill inte bara ha 1 skiva, man vill ha hela brödet när man har smakat :-)
Man blir ju inte direkt gladare av pandemin... Sköt om dig du med vännen. Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

5 oktober 2020 15:52

Skönt att det går åt rätt håll med axeln även om jag önskar den ska bli helt bra på studs. Kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

9 oktober 2020 12:12

Ja, det känns bra men det tar nog lång tid innan jag blir av med det helt. Hoppas en fysioterapeut kan hjälpa mig sen efter röntgen och diagnos. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards