Direktlänk till inlägg 6 oktober 2020

Höstpyssel

Av Pisan - 6 oktober 2020 15:29

Halloj! Skriver ett litet inlägg på mobilen. Armen vill fortfarande inte skriva på datorn. För det mesta känns det som den är bättre men ibland gör det ont. Kan fortfarande inte ligga på den sidan och sova. Och jag har inte fått nån tid för röntgen ännu.

Pysslade lite i helgen som ni kan se här. Höstkort. Har beställt hem mer kortbaser så när jag hämtat dem blir det till att köra igång att göra julkort.

Igår em körde det stora lilla trollet mig till stan och Unilabs. Det var dax för mammografi. Jösses vad ont det gjorde! Hon som utförde det hela var minst sagt våldsam, och grinig. Har gjort mammografi flera gånger och har aldrig varit med om nåt liknande, det har aldrig gjort så ont. Hon riktigt slet i mig. Och armen gjorde jätteont. Sen på kvällen hade jag ont i hela kroppen, jag var sååå mör. Och har sovit som en stock inatt, gott det i a f.

Ha en fin tisdag! Tjingeling!   


 
 
wiper

wiper

8 oktober 2020 12:42

Hoppas du snart får komma på röntgenundersökning. Ingen höjdare att ha det så.

Så vackra höstkort du gjort. Du har sån fantasi och är så påhittig. Jag har snart gjort av med alla kort som du skapat. Beställer fler lite längre fram.

Jag tycker också att mammografi gör jätteont. Det var nog ett halvår sen jag var på en sån undersökning. Vad tråkigt att hon var så våldsam för det gör ju ändå ont men då blir det sju resor värre


Ha nu en skön torsdag
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

9 oktober 2020 12:12

Har nu fått en tid för röntgen, om 2 veckor. Och jag skall till samma ställe som jag gjorde mammografin på, hoppas verkligen att jag slipper den där människan då, att det är nån annan som skall röntga min axel.
Tack! Min fantasi är det inget fel på, den har varit densamma som alltid fast jag blivit sjuk :-) Tur är väl det.
Jag har nu ett litet "lager" med kort men gör ju naturligtvis personliga kort på beställning också. Du är så välkommen med en beställning så. Har nu börjat på allvar med julkorten också. Det är så roligt.
Ha en finfin helg vännen! Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

13 oktober 2020 13:42

Men fy så otrevligt med en brutal person vid mammografi, det är ju inte som att det är superskönt i vanliga fall. Kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

13 oktober 2020 18:12

Ja, det var riktigt otrevligt. Och jag ska dit igen, nästa vecka, ska röntga axeln där. Hoppas verkligen att det inte är samma person som ska röntga mig.
Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards