Direktlänk till inlägg 9 juli 2021

Tiden springer iväg

Av Pisan - 9 juli 2021 11:22

 


Helg igen. Tiden springer iväg. Kikar in för att önska er en fin helg!   Jag skall ut lite på vift, fast inte så långt. Jag har haft en bra vecka trots värmen (som är urjobbig och kletig och klibbig). Det märks att det är semestertider, det är lugnare ute på något vis. 


Ha en finfin helg nu! Tjillevippen!   


Gammal bild från Saltholmen, Göteborg.

 
 
Nilla

Nilla

12 juli 2021 13:39

Hoppas du hade en fin helg 🥰 Kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

14 juli 2021 11:18

Jag har haft det jättebra och mysigt. Kramis! ♥

 
wiper

wiper

15 juli 2021 09:46

Snart är det helg igen ;) så jag är lite sent ute att kommentera ;). Jag orkar knappt gå utanför dörren i denna värmen. Då önskar jag dig en fin torsdag och sen helg ;)

kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

15 juli 2021 10:37

Ja, snart är det helg igen. Det är väl jag som är sen - sen med att skriva inlägg, har ju inte ens skrivit ett enda på en hel vecka.... Orkar inte ens det i den här hemska värmen. Men jag har inte varit hemma hela tiden heller. Igår gick jag inte ut över huvud taget, jag orkar inte när det är såhär hett. Går här inne med mina fläktar. Önskar dig en fin torsdag och helg med vännen! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards