Direktlänk till inlägg 4 november 2021

Precis som vanligt

Av Pisan - 4 november 2021 13:48

Halloj! Det har hunnit att bli november sen sist. Sen dess har jag hunnit att bli frisk från viruset jag hade då, just nu känns det som att det är nåt nytt på gång. Det kan även vara fibron/ME:n som bråkar för jag är trött efter gårdagen. Det var dags att hämta id-kortet jag ansökte om för ett tag sen. Så igår fm satte jag mig på bussen mot stan och Järntorget. Efteråt åkte jag till mina föräldrar i Partille och jag var hemma här i byn vid halv 7 på kvällen, hade det mysigt och fick god mat, köttbullar och potatismos. När jag kom hem var jag helt slut, och var så trött i huvudet att jag missade ta mina kvällsmediciner... Kom på det när klockan var alldeles för mycket så det blev väldigt sent sänggående och jag somnade sent. Så idag blev det frukost 12.15 först. Är trött som f-n idag och har extra värk och ont i halsen.

Sen jag skrev sist har här inte hänt så mycket. Var och hämtade mina nya inlägg i lördags, det är en lite annan känsla med dem och igår blev jag extremt trött i fötterna. Det tar ett tag för fötterna att vänja sig vid detta.

Julkortstillverkningen är i full gång, gjorde rätt många förra veckan, har gjort ett par stycken den här veckan också. Här ser du några av dem:

Har fått en beställning på 2 dopkort och så är det ju Fars dag nästa vecka, så jag har lite att pyssla med.
Vill du köpa julkort av mig så går det bra i år också. Min mejladress: pisanssmycken@hotmail.com

Idag skiner solen och det drar iskallt på golvet, jag har balkongdörren öppen en liten bit. Annars så har det varit väldigt många grå dagar, precis som vanligt såhär års.

Jag hoppas du har det bra och att du får en finfin helg! Tjingeling!

 
 
wiper

wiper

8 november 2021 12:54

Jag har själv kännt mig lite vissen men ingen förkylning har brutit ut och jag har ingen feber. Vad jag känner igen alla platser du skriver om och jag längtar att få åka till Göteborg på nostalgitripp.

Härligt att du fått dina inlägg och som du säger så måste fötterna vänja sig innan det blir helt bra. Vilka fina kort du skapat. Jag skulle gärna vilja beställa några julkort men lite närmare jul. Jag skall räkna ut hur många jag behöver.

Ha nu en skön början på den nya veckan
kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

10 november 2021 10:05

Tack! Nu har jag gjort så många kort att det blir paus i det skapandet. Du är så välkommen så med din beställning när det är dax. Tack också för din kommentar vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards