Direktlänk till inlägg 11 december 2021

Helg

Av Pisan - 11 december 2021 10:17

 


Halloj! Lite som på bilden har det varit ett tag här nu. Igår kom det ännu mer snö. Men har hört att det kommer att töa kommande vecka, lite trist. Hade det inte kunnat få ligga kvar över jul i alla fall.... Det är i skrivande stund -2 grader ute och mulet. Igår var det likadant, det kändes som att det aldrig blev dag och när klockan var 3 var det kvällen.


Har tillbringat natten hemma, fast det är helg. Älsklingen har varit förkyld i veckan. Men förhoppningsvis ses vi lite senare idag istället, han känner sig bättre idag. Det kändes inte som fredag igår utan som en dag mitt i veckan p g a detta. Men fick besök av lilltrollet ett par timmar igår. Hon ville ha några julkort så hon tog några av de få som var kvar och så gjorde vi 2 stycken. Hon tog med sig sin tjocka parkas som hängt kvar i min garderob sedan hon flyttade. Den hade hon behövt förra veckan när det var så himla kallt. 


Nu skall jag fixa till min frukost. Ha en härlig helg!   Tjingeling!   

 
 
wiper

wiper

12 december 2021 12:01

Så fint du gjort i bloggen och som du säger så vill man ha lite fin vit snö och inte bara blötsnö som smälter bort. Trist att din kille åkt på en förkylning. Härligt att dottern varit hos dig.

Ha en skön söndag
kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

13 december 2021 11:18

Tack! ♥ Vi sågs på lördagen istället och så sov jag över till igår. Hade en bra söndag. Ha en fin måndag vännen! Kramisar! ♥♥♥

 
wiper

wiper

13 december 2021 15:16

Det låter härligt. Ha en fin måndag själv vännen. I dag har jag haft armbanden på mig som passade ypperligt till en jumper i liknande färger. Dom sitter så bra och är snygga

Kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

14 december 2021 11:31

Vad bra att de sitter bra. Det är roligt att ha olika armband att matcha med sina kläder.
Ha en fin tisdag! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards