Direktlänk till inlägg 10 mars 2022

Ett litet inlägg

Av Pisan - 10 mars 2022 12:07

 


Hej på er! Här kommer ett litet inlägg från mig. Bilden ovan har jag inte tagit nu, den är några år men den är tagen vid den här tiden på året. Jag har inte sett så mycket vårtecken här ännu. Här en bit utanför, och även en bit uppåt jämfört med Göteborg så ligger vi ett par veckor efter, våren kommer ett par veckor senare här än inne i stan. Vi brukar också ha mer snö än inne i stan. Får de bara lite puder på marken får vi nästan en decimeter här uppe. 


Har egentligen inte mycket att berätta. Idag har jag ont i huvudet. I förrgår träffade jag min väninna, vi åkte på en liten shoppingtur, en väldigt liten en och åt även lunch ute. Jag fick jätteont i ryggen mot slutet och har sen haft det även här hemma. Tror att det är städningen jag roade mig med i helgen som gör att jag har så ont i ryggen nu. Det var extra jobbigt i måndags när jag var och handlade, fick sätta mig ner flera gånger i butiken för jag fick kramp i ryggslutet. Urjobbigt. Att dammsuga är skit för ryggen. 


Nu tror jag att jag skall förflytta mig till pysselrummet. Där är det förresten extra ordning just nu, i lördags fick jag hjälp med att flytta in min pärlbyrå dit från vardagsrummet. Det blev jättebra! Skönt att ha allt på samma ställe så jag slipper springa fram och tillbaks hela tiden.


Ha en fin torsdag och en fin helg!   Tjillevippen!   

 
 
Nilla

Nilla

11 mars 2022 09:07

Det är dåligt med vårtecken här med men väldans kallt :-p
Dammsugning är hur jobbigt som helst, känns som ett tungt gympass. Hoppas ryggen känns bättre. Kramis 😘

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

11 mars 2022 11:10

Ja, det är bra kallt, det tycker jag också. Ja, ryggen känns bättre men jag har i o f s inte gjort något ansträngande, har bara kommit till frukosten. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards