Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

I´m back!

Av Pisan - 2 juni 2014 13:22

 


Halloj! I´m back   Har varit en sväng i Småland och hos kärleken. Kom hem igår kväll. Känner ni också när ni varit borta några dagar att när man kommer hem så ser allting ut på ett annat sätt liksom, allt är ju egentligen precis som det var när man åkte hemifrån men på nåt sätt så ser det annorlunda ut? Har kvar den känslan idag, den gick inte över inatt. Har dock sovit dåligt under helgen men inatt hemma på min egen kudde har jag sovit som en stock!    Länge också. Gött.


Sitter här nyduschad och urlakad. Blir sån av dusch, har även hört andra med fibro och/eller ME som säger samma sak. Det är vansinnigt påfrestande. Jag blir alltid yr efteråt också, har antagligen med axlar/nacke att göra för att man har händerna ovanför huvet när man tvättar håret. Jobbigt i a f. Skall iväg och ha en B12-spruta om en timme, därav duschen idag. Så det blir lite tätare mellan sprutorna nu, fick ju en i fredags och skall ha en på torsdag redan, det är ju de här helgdagarna som ställer till det. 


Tog lite bilder med min mobil i Småland. Kan ni gissa vad alla dessa människor tittar på? Gissa ni så skall ni få höra om det var rätt i morgon:


 


Var på en riktig plantskola och köpte mina balkongblommor för säsongen, har dock ingen bild på blommorna ännu, glömde fota dem i helgen, de är kvar hos älsklingen, han tar med dem hit till helgen när han kommer hit. Men här är ett par bilder på hur det såg ut där på plantskolan, det var jättestort och det här är bara en liten del.


    Klicka på bilderna så blir de större.


Nu skall jag fixa till mig lite så jag är presentabel när jag går hemifrån   Ha en fin måndag!   


 


   


 
 
Dehäreja

Dehäreja

2 juni 2014 15:20

Nån gissning ger jag mig inte på, men det ser himla trevligt ut med så mycket folk!
Skönt att du sovit både gott och länge inatt då :)
Kram!

http://dehareja.blogspot.se

Pisan

2 juni 2014 15:48

Ja, skönt med god sömn. Kram! ♥

 
mickis

mickis

4 juni 2014 13:36

Låter som om du har haft en riktigt bra helg :-)
mysigt att hälsa på hos älsklingen & komma hemifrån lite :-)

Vet inte vilka alla i publiken tittar på men många fans tycks de ha :-)

Ha en riktigt fin dag!
kram ❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

4 juni 2014 14:11

Jadå, hade en fin helg. Hoppas på ännu en :-) Snart är det ju helg igen, tiden flyger fram... Får väl säga som det är, det verkar inte som många vill gissa: Alla de där människorna står och kollar på årets studenter i Gislaved när de utför ballongdansen, både killar och tjejer :-)
Ha en fin dag du med vännen! Kramis! ♥

 
Mickis

Mickis

4 juni 2014 14:18

Haha dansar studenterna ballongdansen :-D

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

4 juni 2014 15:08

Hi hi! :-) Yes, det gör de :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards