Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Lågtryck

Av Pisan - 3 juni 2014 13:23

 


Älskade pioner! Visst är de underbara? Det är min favoritblomma. Idag regnar det ett stilla regn här i Landvetter och jag sitter här och funderar på att ta mig en mugg te, tror det blir så. Är lågtryckssjuk idag, jäklar vad kroppen värker, det blir inte många knop idag. Skadade vänster långfinger igår i garderoben, en trådkorg (har en gammal sliten garderob från 70-talet) ramlade ner på mig när jag skulle hämta en bh. Nu är fingret svullet och värker och bultar. Aldrig får man vara ifred, alltid är det nåt...


Ha en fin tisdag!     

 
 
Dehäreja

Dehäreja

3 juni 2014 20:29

Himla otur med ditt onda finger! Det kunde väl ändå räcka med det andra som du dras med för jämnan :/

Ta hand om dig!

http://dehareja.blogspot.se

Pisan

4 juni 2014 13:07

Fingret är bättre! Gött. Kram! ♥

 
mickis

mickis

4 juni 2014 13:39

Det enda att göra mot detta är väl att skippa bh,n ;-)
Hoppas du mår bättre idag & att fingret är ok :-)
Vi har lågtyck på G här i thn nu... Känns i huvudet...
Kram ❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

4 juni 2014 14:10

Ha ha! :-) Ja, det hade ju varit bäst :-) Hittade bh:n sen. I tvätten.....

 
wiper

wiper

4 juni 2014 14:27

Nu har jag hittat till dig ;) Så rolig presentationsbilden är ;)

Pioner är verkligen häftiga och vackra. Jag har samma problem som dig med lågtryckssjukan, blir nästan utslagen och svetten rinner och man blir nedtryckt. Så trist att du skadat ett finger för man är ju så beroende av dom. Hoppas det läker snabbt.

Sköt om dig och ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

4 juni 2014 15:10

Kul att du också hittat hit, hoppas fler hittar hit. Har meddelat de som jag har mejl- eller facebook-kontakt med. Ja, man blir riktigt nedtryckt och idag är det ännu värre än igår, har sovit dåligt så jag antar att det späder på det hela. Kramis! ♥

 
wiper

wiper

4 juni 2014 14:28

Glömde säga att din header är helt underbar och man vill bara gå på den slingrande stigen och se vad som döljer sig längst bort

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

4 juni 2014 15:10

Tyckte bilden var så fin när jag fick syn på den så jag gjorde en ny header, den gamla var med en uggla på. Behöver ju inte ha ugglor överallt... :-) Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards