Direktlänk till inlägg 24 december 2014

Vi väntar

Av Pisan - 24 december 2014 12:02

 


Så var det julafton och vi väntar. På tomten, på Kalle och på maten och på klapparna   Så är det ju på julafton, en evig väntan. Värst var det ju när man var barn. Numera är det mest mysigt tycker jag. Vi har delat ut 1 julklapp var nu på morgon, eller fm egentligen. Vi sov till halv 11 ungefär. Det var storasystern som var uppe först idag. Jag fick en jättejättefin väska! Jag är ju väskgalen   

Jag har ännu inte ätit frukost. Min mage mår inte bra och jag har 0 aptit, har varit så ett bra tag nu, sen i somras faktiskt. Det är nog den dåliga aptiten som gjort att jag gått ner i vikt tror jag. Äter inte mycket alls nuförtiden. Men jag har kokat mina frukostägg, de ligger och väntar (de väntar också idag   ), ska ha en skinkmacka till också. Skinkan jag kokat och griljerat är jättegod. Julgodiset blev jättegott också. Så nu har vi allt för att kunna fira jul   


Önskar er en RIKTIGT GOD JUL igen     


 

 
 
Ingen bild

Lena S

24 december 2014 13:22

God Jul! <3
Kram

Pisan

24 december 2014 13:49

♥ God Jul! ♥ Och kraaaam! ♥

 
Bittan

Bittan

24 december 2014 13:37

God jul!just nu vilar jag här innan vi skall fira jul med min moster och mina föräldrar. Imorgon skall jag skriva och lägga ut julbilder. Julhäsningar från bittan

http://britt-marie. bloggplatsen .se

Pisan

24 december 2014 13:48

Jag vilar också. Behövs om man skall orka. Då skall jag gå in och kika hos dig i morgon :-) God Jul! Kram! ♥

 
Vicki

Vicki

26 december 2014 11:16

Blev julafton bra? Hade du varit snäll i år så du fick någon julklapp ;-)?

God fortsättning,Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

29 december 2014 11:16

Julafton blev jättebra. Lugnt och skönt och god mat och julklappar, jag har varit jättesnäll. Fick så fina julklappar så :-) God fortsättning och kraaaam! ♥

 
Ingen bild

Bosse Lidén

27 december 2014 10:28

Vilken fin julbild. Jag minns också den eviga väntan från när jag var barn. Nu kör vi utan tomte sedan några år och det blir jul ändå. Jag önskar dig en god avslutning på året. Kram Bosse

Pisan

29 december 2014 11:16

Vi kör också utan tomte och det blev faktiskt jul ändå :-) Kraaaam! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards