Direktlänk till inlägg 29 april 2015

Inget funkade

Av Pisan - 29 april 2015 11:35

 


Blääää! Vaknade med huvudvärk idag. Lade mig med huvudvärk igår.... Blir en seg dag idag. Igår förstördes dagen av fruktansvärd smärta i ena benet, värsta värken jag haft på flera år. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Satt och grina i soffan och smorde in benet med Aloe vera heatlotion - utan effekt. Blev dessutom illamående av lukten från den   Hade varm vetekudde på benet utan effekt.... Inget funkade. Har ont idag med men än så länge är det långt ifrån så jävligt det var igår.


Idag blåser det och det är grått på himlen för det mesta, solen kikar dock fram lite, lite emellanåt. Just nu håller man på att klippa gräset här på gården - första gången för i år. 


Hade tänkt färga håret idag men tror inte det går, när jag har så här ont i huvudet mår jag illa av lukten av själva färgningen så jag hoppar nog det, får göra det i morgon eller nästa vecka.


Hoppas du har en fin onsdag!   


En sån här skulle jag haft ifall jag bodde i eget hus   :


 

 
 
Nilla

Nilla

29 april 2015 12:40

Fy så jobbigt. Hoppas huvudvärken och det onda benet snart blir bättre. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

29 april 2015 15:42

Hoppas jag med. Kram! ♥

 
mickis

mickis

29 april 2015 21:41

Stackars dig!!!
huvudvärk är jobbigt :-(
Vad har hänt med benet eftersom du har så ont?

Underbar breVlåda
ha en fin kväll o hoppas du får må bra imorgon ❤
kram ❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

30 april 2015 11:12

Har ingen aaaaning om vad som felas mitt ben. Men idag är det bättre, likaså huvudvärken - den är borta. Gött. Ha en fin Valborg vännen! Kramisar! ♥

 
Vicki

Vicki

30 april 2015 15:50

Det blir en lugn valborg här också !!

Mannen jobbar kväll och det skulle även sonen göra. Fast han har fått bytt pass så han ska äta med mig och Ronja innan han ska på fest. Dottern ska iväg, så det blir jag och Ronja som går på bålet och tittar ikväll.

Får du besök av din käraste idag?

Trevlig Valborg till er med !!

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

1 maj 2015 09:56

Min älskling kommer idag, fredag. Så han är här om en liten stund :-) Ha en fin helg vännen! ♥

 
TjockMorsan

TjockMorsan

30 april 2015 19:29

Din stackare! Jag har fått en jävulusisk värk i mina skenben vid några tillfälle, precis som du beskriver det. Är det i den delen av benen du också har ont.
Hoppas du haft en bättre dag idag och att du får en skön Valborgskväll och en super mysig helg.
Puss & Kram! <3

http://tjockmorsansblogg.blogspot.se

Pisan

1 maj 2015 09:57

Nej, det är inte skenbenet som krånglar, det är vaden och hela låret - in i benet på nåt sätt. Jobbigt. Valborg firade vi inte. Men idag, fredag, blir det kalas med mor och far och lillungens pojkvän och så jag, Emma och älsklingen :-) Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards