Direktlänk till inlägg 8 maj 2015

Jag har överlevt!

Av Pisan - 8 maj 2015 12:25

 


Jag har överlevt!! Men fy f-n vilken pärs gårdagen var! Huvudvärken var enorm, den allra värsta sorten, och den satt i till inatt. Så jag kom tyvärr inte iväg till stan och träffade tjejerna   Men idag är huvudvärken borta. Men jag är helt färdig, totalt slut, känns som värsta baksmällan.  Så jag kommer inte iväg till älsklingen heller som det var tänkt. Han kommer dock hit istället   


Nu måste jag klä på mig för att gå till vc och få veckans andra B12-injektion. Ha en härlig helg godingar!   


 

 
 
Ingen bild

Monachos

8 maj 2015 12:41

Får hoppas du får må gott hela helgen nu och det var ju inte kul väder igår så det påverkar säkert men nu skiner solen och hoppas hoppas den får göra det i flera flera dagar nu. Må Gott

Pisan

11 maj 2015 11:35

Det blev ju lite regn i helgen och det kändes i kroppen. Igår vart det ju lite sol men det blåste ju som sjutton, samma idag. Men bara man slipper regnet så får man vara glad ju och nu är det ju bara dagar kvar innan jag åker till värmen :-) Kram! ♥

 
Ingen bild

Bosse Lidén

8 maj 2015 18:25

Din stackare. Bra att han kunde komma till dig istället. Helgkram Bosse

Pisan

11 maj 2015 11:34

Ja, himla bra :-) Kram! ♥

 
Vicki

Vicki

9 maj 2015 12:55

Hoppas allt är bättre med dig så du kan njuta av helgen!!

Ha en trevlig lördag, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

11 maj 2015 11:34

Hoppas du hade en trevlig lördag också! Kram! ♥

 
bittan

bittan

9 maj 2015 17:25

Hej! Jag får önska dig en trevlig helg! Så bra att din älskling kommer till dig i helgen när du varit så dålig.
Här blev jag så förbannad i måndags när jag var hos sjukgymnasten då hon var så otrevlig och kunde inte hjälpa mig med någonting trots min svåra värk. Hon bara kollade om jag kunde göra övningarna själv, aldrig mer tänker jag gå till henne. Men nu äntligen är jag lite bättre och hoppas nu bara det blir lite varmare väder så man blir piggare.
Idag har vi varit ute till Laxå 6 mil från Mariestad och sett på folkracetävlingar som var roligt, men nu är jag helt slut så nu skall jag bara vila och se på TV:n här i kväll.
Kram Bittan

http://britt-marie.bloggplatsen.se

Pisan

11 maj 2015 11:17

Ja, himla bra att han kom hit istället. Har haft samma upplevelse hos sjukgymnast. Men nu har du ju i a f ett program och förhoppningsvis kan du ju göra övningarna själv hemma, om det inte behövs speciella redskap till dem. Vädret gör ju mycket för oss med fibro, hoppas det blir lite varmare snart! Kul med en liten utflykt även om man blir slut efteråt, man måste ju ha lite kul ibland. Kram på dig vännen! ♥

 
Ingen bild

Lena S

10 maj 2015 07:49

💖 kram

Pisan

11 maj 2015 11:15

♥ Kram! ♥

 
TjockMorsan

TjockMorsan

11 maj 2015 09:34

Viktigast av allt är att du blev bättre! :) Hoppas du haft en skön helg.
KramKram! <3

http://tjockmorsansblogg.blogspot.se

Pisan

11 maj 2015 11:15

Jodå, har haft det bra i helgen men jag har inte varit på topp. Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards