Direktlänk till inlägg 9 juli 2015

Besök

Av Pisan - 9 juli 2015 13:36

 


Japp, en dag kvar. Men idag, IDAG, kommer min älskade vän Nini hit och hälsar på!   Vi har inte setts på säkert 3 år. Hon kör hit över dagen från Landskrona, hon måste hem till sina djur så hon sover inte över. Men vad mysigt vi skall ha!!!   


Inga möss i fällorna idag heller, och jag har inte sett något musbajs någonstans i lägenheten heller, hoppas verkligen de har försvunnit för gott.


Ha en toppentorsdag! Det skall jag ha.   


 

 
 
Ingen bild

Monachos

10 juli 2015 10:22

Kul med besök. Inte dåligt att köra tor över dagen. Och mössen känner sig nog inte så välkomna som dom flyttade :D Må Gott

Pisan

10 juli 2015 12:28

De jäklarna har varit här inatt, hittade musbajs i lilla dotterns rum och i köket i morse.... Men inget i fällorna :-( Kram! ♥

 
Nilla

Nilla

10 juli 2015 10:58

Hoppas ni hade det jättemysigt. Kram <3

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

10 juli 2015 12:31

Vi hade det jättemysigt, timmarna flög iväg! Idag åker jag till älsklingen så det blir mys i helgen med :-) Kram! ♥

 
Annelie

Annelie

10 juli 2015 12:22

Härligt roligt med besök av gamla vänner...

Som min barndomsvän som bor i Karlstad, när vi gifte oss var hon och hennes man ner till oss, då sa de att det var såå fint här, finns mycket att se på, de skulle absolut komma tillbaks osv osv.
Det är nu drygt 7 år sedan vi gifte oss, de har fortfarande inte varit hit någon mer gång.
Å nu blir det nog inget,, för jag sa vad jag tyckte till henne i telefonen vid juletide.
För så fort vi är hem till Värmland,, ja då är det så jäkla noga av vi ska komma.
Men, se dä vart dä ingé mä.

Blir så trött på att det bara är åt ett håll,,, visst vi bor ju 60 mil isär, men hon har ju ett sådant jobb så hon är ledig hela sommaren.

Ha nu en riktigt mysig helg.. // Kramen Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Pisan

10 juli 2015 12:30

Ja, det är inte lätt det där med avstånd, vid sjukdom och skilsmässa försvinner det vänner också, tyvärr... Är hon ledig hela sommaren så förstår jag inte att det ska vara så svårt att planera en tripp till er, sommaren är ju 3 månader lång.... Ha en mysig helg du med vännen! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards