Direktlänk till inlägg 28 juli 2015

Galen

Av Pisan - 28 juli 2015 11:21

Blir snart galen. Galen av att gå här och vänta på besked. Som ni säkert då förstår så har vi inte fått höra något mer. Helgen gick, vilken helg sen då.... Tristaste och långsammaste helgen i världshistorien   Igår var vi säkra på att NU, NU får han säkert åka hem. Men icke. Idag hoppas vi att han är med på ronden, att man kommer med lite information om hur det skall bli, när han får komma hem o s v. Som sagt; jag blir GALEN!!! Humöret är i botten. Orken är i botten. Kroppen bråkar, magen har börjat bråka rejält. Orkar inte med det här mer.


 

 
 
Ingen bild

Annelie

28 juli 2015 11:52

Förstår dig verkligen att du känner att du blir galen,, detta att inte får vara nära din kära.
Men, bra att de behåller honom på sjukhuset, så att allt kommer till rätta igen.

Soliga kramar Annelie

 
wiper

wiper

29 juli 2015 20:46

Förstår dig så väl, man blir ju så orolig när sånt hänt och man får vänta. Dessutom att inte få vara nära sin kära när sånt händer är ju extra plågsamt. Hoppas han snart får besked och får komma hem.

Tänker på dig och din kille

Stor varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monachos

31 juli 2015 17:21

Har precis uppdaterat mig på din blogg och fy vilken tid du haft och så jobbigt men det låter ju som om detta ska gå bra även om det kan bli jobbigt en tid efteråt också. Läste om detta med tid för sprutorna - du kan säkerligen ringa och till närmaste vårdcentral och få dina sprutor där. Så har jag ju gjort nu när jag åkt på semester till Jämtland. 3 år på raken och på 2 olika vårdcentraler så har dom utan problem tagit emot mig så det borde dom kunna göra för dig också så kan du åka iväg under veckor också och inte bara över en helg.

Stor kram från andra sidan skogen!

Pisan

2 augusti 2015 10:56

Jo, jag vet det. Har gjort det när jag varit på semester i Skåne förr. Men oftast så vill de ha ett intyg eller liknande från min läkare också och jag kände nu att jag orkade inte ordna med sånt och så funkade det så himla bra utan sprutor 1 vecka i våras när jag var i Spanien, tror det går bra den här veckan också :-) Har sett på fejjan att du haft en fin semester hemmavid. Kram på dig! ♥

 
Ingen bild

Monachos

5 augusti 2015 10:22

Ser att ni har varit ute i skogen så då har det gått väldigt bra för mannen - skönt. Tänkte bara - jag har aldrig behövt intyg - jag har ringt och frågat om tid och så har det varit bra, så om du inte ringt så gör det och kolla dom kanske på den närhälsan inte är så noga med det :D Må gott

Pisan

5 augusti 2015 17:32

Ja, det kan vara så att man inte är så noga med sånt här på denna vc, när vi vart i Skåne var de jättepetiga.... och gnälliga första gången för då hade jag ingen intyg med mig. Ska höra med dem här eftersom älsklingen kommer att behöva gå dit en del för sina bltr-kontroller. Då kan jag vara här i längre perioder. Det var jättehärligt i skogen och vi skall käka mackor med smörstekta kantareller ikväll :-) Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards