Direktlänk till inlägg 17 september 2015

Långt uppehåll

Av Pisan - 17 september 2015 11:33

 


Hejsan! Nu blev det ett långt uppehåll här inne. Älsklingen stannade en hel vecka och jag har inte suttit vid datorn mycket alls. Vill ju passa på att umgås så mycket som möjligt när vi ses. Älsklingen åkte hem igår em och nu ses vi förmodligen på torsdag om en vecka. Vi har ju haft mysigt och gjort lite roliga grejer men det hela har skuggats av ett tråkigt besked. Min mamma har cancer.... Vet inte så hemskt mycket mer än så, just nu väntas svar på vävnadsprov man tagit och besked om vad som skall hända härnäst kommer förmodligen nästa vecka. Det tar ju aldrig slut på eländet.... I sommar har det mest varit tråkigheter. Livet känns rätt grått nu.


Har egentligen inte så mycket att dela med mig av just nu känner jag så det här blir ett kort inlägg. Hoppas du har en bra torsdag! Var rädd om dig!   


 

 
 
Ingen bild

Pea

17 september 2015 12:15

Fy för cancer! Hoppas det går att bota. Ja den här sommaren har varit tung och motig. Ibland undrar man om det aldrig ska ta slut på eländet. Du har ju iaf din älskling kvar, och ni verkar ha det så mysigt ihopa. Stor Kram till dej ❤️

Pisan

17 september 2015 12:44

Tack vännen! Kram tillbaka! ♥ Ja, jag har honom kvar och jag är såååå tacksam för det! Och vi har det jättemysigt :-)

 
Ingen bild

Lena S

17 september 2015 19:19

Halloj! Precis innan jag kollade in hos dej så tänkte jag att det var länge sen du va här. Men där var du ju. 😀
Förstår att du heller umgås med kärleken din.
Va tråkigt med din mamma hoppade går bra för henne.
Kramkram 💙

Pisan

18 september 2015 12:44

:-) Ja, här är jag :-) Roligt att du kikar in vännen! Kramisar! ♥♥♥

 
wiper

wiper

18 september 2015 09:58

Säger detsamma som Pea om denna cancer som var tredje person drabbas av. Nåt måste vara fel i vår miljö. Jag håller mina tummar hårt för att det skall gå att fixa till så din mamma blir cancerfri. Ibland blir det verkligen för mycket och rinner över. Man tål inte hur mycket som helst. Skönt att din kille mår bättre nu men det tar ju lite tid innan allt faller på plats ingen.

Du har gjort så höstlikt och fint härinne och vi har sett både gula och röda löv komma nu utefter vägarna

Sköt om dig vännen
varm kram
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

18 september 2015 12:44

Jo, men så är det ju, det ÄR fel på vår miljö: Utsläpp från industrier i olika branscher, kemikalier som vi utsatts för länge via olika plaster och i mat och kläder, överallt finns giftiga ämnen som vi får i oss.
Jag har haft höstkänsla ett tag nu, så fort den infann sig hos mig så gjorde jag höstfin här i bloggen :-) Kram tillbaka vännen! ♥♥♥

 
Nilla

Nilla

18 september 2015 10:48

Kram <3

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

18 september 2015 12:41

Kram vännen! ♥♥♥

 
mickis

mickis

22 september 2015 08:46

men va??
FY FAAAN!!!
gud va livet är orättvist!!! :-(
Ni har verkligen drabbats hårt av denna djäkla sjukdum... ja eller sjukdom... men DUM är den....
Håller tummar o tår för mamma <3

STOR KRAM <3

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

22 september 2015 12:57

Precis; FY FAN! Håller med till 100% :-( Mamma, pappa och syrran har alla drabbats av cancer, nu undrar jag vad för sorts cancer jag har/kommer att få.... Nu är jag riktigt jäkla negativ men jag kan inte rå för det.... Tack vännen! Kram tillbaka! ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards