Direktlänk till inlägg 17 februari 2016

Här är jag!!

Av Pisan - 17 februari 2016 15:11


Halloj!  Här är jag!    Sitter i köket och lyssnar på Spotify, låten här ovan går just nu, den blir jag glad av, en himla bra låt med mitt favoritband Runrig. Trots huvudvärk och sömnbrist p g a en kass natt orkar jag sitta här men snart blir det nog en liten eftermiddagslur i soffan eller sängen.


Har ju inte varit här inne på jättelänge nu, åkte till älsklingen förra onsdagen och kom hem i måndags. Har haft det bra och mysigt trots några dagar med huvudvärk och trötthet p g a sömnbrist, hade svårt att sova nån av nätterna. I lördags var vi i Bredaryd och åt på Bambu, thai/kinesmatställe. Vi åt deras buffé, jättegott!


Idag skiner solen här och vi har lite snö på backen, det lyser upp. Och så har vi ju fått tillbaka ljuset på eftermiddagar och morgnar, härligt!


Hoppas du har det bra!   


 

 
 
wiper

wiper

17 februari 2016 15:35

Jag kan inte höra musiken men det beror nog på att jag inte kopplat in Spotyfy. Jag har också huvudvärk och även ont i kroppen i dag. Förstår ju att jag som utbränd också har fibromyalgi men i lindrigare form.

Vad härligt att du kunnat vara hos din kille så länge. Bambu har vi också varit till för några år sedan och det är jättefint där, även extra gott. Ljuset håller verkligen på att komma fram nu

Sköt om dig
kram
Malin

http://www.wiper.bloggplatsen.se

Pisan

17 februari 2016 15:37

Ja, det är verkligen fint där, rent och fräscht och maten är underbart god. Även efterrättsbuffé fanns :-) Kraaaaam!! ♥

 
Annelie

Annelie

17 februari 2016 18:44

ÅÅåå,,, i Bredaryd var vi och käkade ett X antal gånger,,, såå gött.

Jobbigt när man inte får sova.. :o((
Men, peppar, peppar.... nu sover jag lite bättre, ja förutom inatt då.

Härligt att vara hos kärleken såppas många dagar, var länge har ni pendlat till varandra "på detta viset"..??
Tycker du inte det är jobbigt..??

Ha nu en helt underbar onsdag (ja du kanske inte ser detta ikväll).. // Kramar om <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

18 februari 2016 12:13

På just det här viset har jag pendlat sen i somras, sen älsklingen fick hjärnblödningen. Innan så var det mest han som åkte, han körde ju bil då. Då sågs vi ungefär varannan helg. Vi har varit ihop i snart 4 år. Klart det är jobbigt men nu är det som det är, jag kan inte flytta på mig just nu och inte han heller. Så då får det vara på detta viset, trist men that´s life...
Har du bott i Småland förut? Maten där på Bambu är helt otroligt god. Hoppas du har en fin torsdag! Kramisar! ♥

 
Annelie

Annelie

18 februari 2016 20:44

Ja, vi har bott i Hyltebruk i 4 år, innan vi flyttade ner hit för 9 år sedan.

Ha det bäst...// Kramar ❤

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

19 februari 2016 10:19

I see :-) Ha det bäst du med! Kramis! ♥

 
Bosse Lidén

Bosse Lidén

24 februari 2016 08:20

Du verkar ha det ganska skapligt. Undra om du kommer att bli smålänning på heltid. :) Att inte sova är jag väldans trött på.
Kram Bosse

http://bosseliden.wordpress.com

Pisan

24 februari 2016 12:15

Ja, jag kanske blir smålänning på riktigt en vacker dag, det blir dock inte nu inom den närmsta framtiden. Nu är det den där jäkla mångubben som stör sömnen, aldrig får man vara ifred med sin sömn....
Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards