Direktlänk till inlägg 2 mars 2016

Gnäll

Av Pisan - 2 mars 2016 13:22

 


Ja, det gör ooooont! Helvete vad det värker i ben, armar, fötter, händer, bäcken, överallt! Och så huggsmärtar det i ena stortån så jag nästan skriker rätt ut när det kommer. Blir snart galen! Är det snön som ställer till det? Hade planer för idag, hade tänkt göra en hel del här hemma. Men det blir inget med nåt av det. Blir att gå tillbaka till sängen strax, har varit uppe och ätit lite. Man blir ju så trött av att ha så ont....


Gnällinlägg idag, jag vet. Hoppas att du som läser det här har en fin onsdag och att du får en fin helg! Hade tänkt åka till älsklingen i morgon, men blir jag inte bättre stannar jag hemma.


  



 
 
Annelie

Annelie

2 mars 2016 14:16

Ibland måste man få gnälla,,, men man blir ju såå trött på sig själv av att gnälla också. Snacka om ekorrhjul... :-/

Jag är också legat till sängs de största delen idag,, kommer inte att komma ur min pyjamas idag, inte dåligt att jag la ihop sängen förut och la mig uppepå den istället.

Förstår dig verkligen om du inte åker till ditt hjärta,, inget roligt att åka "bort" om man mår som kattskit,, då vill man bara vara hemma och tycka synd om sig själv.

Försiktig KrameliKram... <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

3 mars 2016 11:46

Jag kom inte ur nattlinnet på hela dagen igår, låg hela dagen, hade min goa värmekudde och även en vetekkudde som jag värmt med mig hela tiden. Idag är det bättre, har "bara" lite huvudvärk men den försvinner nog på några piller som jag just tagit. Nu blir det duschen och sen skall jag packa min väska och gå till bussen och ta mig till den småländska skogen :-) Nu vet jag ju inte hur de andra dagarna i helgen här kommer att bli, jag är ju i en svacka så jag har inte stora förhoppningar men jag får mer vila hos älsklingen än här hemma. Mina ungar är jättefina och hjälper till mycket men det blir ändå att jag gör en del, och hos älsklingen kan jag verkligen ta det lugnt.
Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

4 mars 2016 11:36

Det är säkert snön som ställer till det. Jag tycker alltid jag får extra ont när vädret slår om. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

8 mars 2016 11:37

Ja, den förbaskade snön! Kramis! ♥

 
Vicki

Vicki

4 mars 2016 16:39

Vill passa på att önska dig en trevlig helg!

Kram, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

8 mars 2016 11:37

Tack så mycket! Har haft en mysig helg. Hoppas du haft en fin helg med. Kramis! ♥

 
mickis

mickis

6 mars 2016 10:57

Man får gnälla!!
För i perioder är värken hemsk!!!

Nu vet ju jag att du kom iväg till älsklingen & det glädjer mig :-)
Hoppas ni har en mysig helg <3

Det är tur man har värmedynor när man har så tuffa värkdagar.. Jag ligger ofta på min när det är som värst. Köpte även ett bälte på min nya favvo affär Lidl ;-) Där i bältet kan man lägga en mjuk dyna med ngn vätska i som man kan värma i varmt vatten eller micron eller kyla den om man vill det :-)

Ha en fin fin dag!
kram <3

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

8 mars 2016 11:38

Ja, den är hemsk i perioder. Jag har en värmedyna, en massagemojäng och en värmekudde, alla från Lidl, det är en himla bra affär! Kramis! ♥

 
Ingen bild

mickis

6 mars 2016 11:18

Glömde svara.. På min vct kan man ringa sköterskan & fråga om det är ok att komma in & ta dessa prover. Jag berättade hur jag mådde o mina farhågor.
Nu visade det sig att mitt tsh åter bråkar så det kan vara EN av orsakerna till mitt mående. Börjar där & ska sen försöka få en läkarti om det inte blir bättre..
Vet ju att när man som vi går med detta elände med värk & trötthet hela tiden att det är lätt att tro det är fibron som bråkar när man mår dåligt. Finns ju en risk att man missar ngt annat som faktiskt felas...

Kram <3

Pisan

8 mars 2016 11:40

Ja, det är väldigt lätt att skylla på fibron. Vad jobbigt att TSH:t krånglar igen! Justerar du Levaxindosen nu då? Kramis! ♥

 
Vicki

Vicki

7 mars 2016 19:49

Har du haft en trevlig helg !!

Trevlig måndagskväll, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

8 mars 2016 11:40

Det har jag haft! Har inte mått 100 hela tiden men det är ju ändå mysigt att träffas. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards