Direktlänk till inlägg 1 april 2016

Låter knasigt

Av Pisan - 1 april 2016 10:08

              


Ja, nu räcker det tycker jag. Har så j-a ont fortfarande. Gårdagen var hemsk. Kunde inte somna p g a ontet förrän vid 3-tiden tror jag. Och så vaknade jag av det idag med.... Hade ju hoppats på att det skulle vara borta nu. Det brukar ju funka så. Blir så deppig av detta, orkar ju ingenting. Har t o m funderat på om det är nåt fel på morfinplåstret jag satte på häromdagen. Kanske skall sätta på ett nytt, fast det inte är dags för det än? 


Kom inte ut på balkongen igår. Solen försvann och kom inte tillbaks förrän på em och då har jag inte sol på balkongen. 


Idag jobbar älsklingen heltid för första gången sen hjärnblödningen, hoppas verkligen att det går bra. Att han orkar. För han blir lättare trött nu. Håll tummarna! 


Sitter just nu med fötterna på Cirka, känns skönt men samtidigt har jag ont. Låter knasigt, jag vet...


Hoppas du får en fin fredag!   


                                                       

 
 
Vicki

Vicki

1 april 2016 17:03

Har du fått värk i dina ben mer än vanligt? Är det inget som hjälper dig?

Hoppas det snart blir bättre!!

Trevlig helg, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

2 april 2016 15:02

När man har fibro är det vanligt med att ha ovanligt ont.... Låter knäppt men kan inte förklara det på något annat sätt. Man vet aldrig hur morgondagen ser ut, den kan vara helvetisk, eller hur lugn som helst.... Men sista tiden har varit extra tuff, så blir det ibland, tyvärr. Idag är jag helt knäpp i bollen, förmodligen av all medicin som det blivit extra av de senaste dagarna. Har svårt med koncentrationen. Värken i benen är bättre nu, istället har jag huvudvärk. Aldrig får man vara ifred. Hoppas du har en fin lördag vännen! Kramisar! ♥

 
mickis

mickis

2 april 2016 12:34

Hoppas älsklinge klarar heltid :-)

Jobbigt att du har så ont... Ibland hjälper det inte med ngr starka piller/plåster... då är det tufft... & ibland blir det lite drägligare med medicin..

ha en fin lördag!
kram

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

2 april 2016 15:06

Han tyckte att det gick bra igår. Men det vart ju en mjukstart med att börja med heltid en fredag. Vi får se hur det går i veckan som kommer.
Satte på ett starkare plåster och värken gav med sig framåt kvällen, då mådde jag nästan bra. Men hua vad jobbigt det varit inatt, blir ju liksom hög på så mkt morfin när man inte är van vid det (egentligen är det små doser för det handlar om mikrogram/timme) så sömnen har inte varit speciellt god. Tog av det starka plåstret i morse och nu har jag min vanliga låga dos. Har dock huvudvärk, är som en slags bakfylla liksom. Kan inte förstå att det finns folk som vill ha ett sånt rus och missbrukar de här plåstren, det är inte det minsta behagligt, tvärtom.
Hoppas du har en fin lördag vännen! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards