Direktlänk till inlägg 4 april 2017

April

Av Pisan - 4 april 2017 10:56

 


Ja nu är det april! Härligt, nu är det vår på riktigt. Fast idag är det helgrått ute, igår em när jag åkte hem från älsklingen så blev det till slut jättefint väder. Då kändes det lite lättare att åka hemåt.  Tänk vad solen gör för humöret   

Har haft en mysig helg, vi har inte gjort något speciellt förutom att vi var på bio i fredags kväll. Vi såg Life. En riktig rysare! Jag satt på helspänn och resultatet blev huvudvärk.... Men jag mådde bättre på lördagen. Jag åkte dit redan på torsdagen för älsklingen hade ett par semesterdagar att plocka ut innan det blev april, annars hade de dagarna frusit inne. Skönt med lite extra ledigt.


Idag är det dags för veckans första B12-injektion. Skall iväg om en timmer så nu måste jag käka frukost. Ha en finfin tisdag!   


 

 
 
Annelie

Annelie

4 april 2017 14:53

Tack för tipset om den filmen,,, jag som älskar rysare.
Mmm.. solen är helt magisk egentligen, som du säger,,,, vad den gör med folk.
Vi har haft riktigt grått här varje morgon, men sedan spricker det upp och blir en väldigt fin dag / kväll.

Ha en fin fortsättning på denna tisdag.. // Varma Kramar <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

6 april 2017 14:00

Såg att det snart kommer en ny Alienfilm, den ska jag INTE se....
Idag är det grått här, urtrist och tråkigt. Har dessutom en helvetes värk så det blir inte mycket gjort här.
Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

4 april 2017 21:03

Solen gör verkligen underverk. Så nu vill vi ha massor av sol ;-) kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

6 april 2017 14:00

Ja, det gör den verkligen! Kramis! ♥

 
Morsan

Morsan

9 april 2017 17:10

Solens strålar är verkligen välbehövliga efter en mestadels mörk och grå höst/vinter. Jag är världens sämsta på att blogga och även på att läsa mina bloggvänners bloggar och jag kan tyvärr inte lova bot och bättring. Blogglusten vill liksom inte riktigt infinna sig hos mig. Har försökt förklara mig lite i mitt senaste inlägg.
Nu ska jag iallafall försöka läsa ikapp mig lite här inne hos dig, även om jag kanske inte kommenterar allt om du har varit väldigt flitig ;) Ha det gott i vårsolens värmande strålar <3

http://https://kaffemedmorsan.blogspot.se

Pisan

12 april 2017 12:14

Tyvärr så har jag ju inte varit särskilt flitig här inne. Mår skit i kroppen just nu och det speglar ju humöret också, orkar ingenting och då blir bloggen vilande.... Är också urdålig på att läsa och kommentera på andras bloggar just nu. Men, lite längre fram, om man får må bättre så kommer jag ju åter! :-)
Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards