Direktlänk till inlägg 13 april 2019

Knasig och konstig

Av Pisan - 13 april 2019 11:37

 


Åh vad jag längtar till sommaren! Den här bilden är tagen vid älsklingens föräldrahem i somras eller nån annan sommar, minns inte...   


Idag gick jag upp redan vid 10-tiden, och det hör inte till vanligheterna numera. Inte en dag som jag inte måste upp för att passa en tid. Tänkte ta mig ut för att hämta 2 paket, men tänkte vänta nån timme till, det är inte så mycket folk där i butiken då. Vid den här tiden kryllar det av folk där. Och så skall jag handla lite också, det som jag inte fick plats med i dramaten igår när jag handlade. Det behövdes verkligen handlas igår, det var nästan helt tomt i kylen.  


Det ser så gott ut ute när man tittar ut genom fönstret. Men när jag stoppar ut huvudet genom balkongdörren så känns det minsann inte så gott, det blåser nordanvind och det är iskallt ute. Och så var det igår med, jag både svettades och frös på samma gång när jag gick hem från affären, knasigt - jag vet....   Jag är väl lite knasig och konstig   


Ha en finfin lördag!   





 
 
Annelie

Annelie

14 april 2019 07:51

Åååå, så vårlikt och fint du gjort här inne.
Ja fyyy, här blåser det också nordanvind, vi höll på att frysa ihjäl igår när vi fick för oss att köpa kycklingklubbor & potatissallad och äta UTE, vilka puckon :-/

Ja, vi längtar också efter sommaren, så vi kan åka ut med vårt rullande hem.
Vi ska i alla fall åka ut nu på torsdag och kommer hem på måndag.

Vad hittar du på med denna påsk..??

Trevlig söndag, Kramar om Annelie <3

http://nouw.com/gifta6570

Pisan

15 april 2019 11:33

Ja, usch vad kallt det varit och är, det blåser ju isvindar. Men nu skall det visst bli lite varmare, påsken ser ju ut att bli fin om man kollar väderprognosen. Härligt. Jag åker ju till älsklingen. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards