Direktlänk till inlägg 17 april 2019

Glad påsk!

Av Pisan - 17 april 2019 11:05

 


Ja, jag vet. Hade den bilden här för bara några dagar sen....   Men nu har jag gått igenom hela förbaskade bildarkivet och det här är den endaste påskiga bild jag har    Så då får ni titta på den igen.... Och eftersom jag inte påskpyntat här hemma så kan jag inte lägga in en dagsfärsk bild heller.  


Om några timmar åker jag mot Småland och älsklingen. Nu har jag inte varit där på jättelänge känns det som. Det är 3 veckor sen. Och så kommer det bli i maj också eftersom jag åker till Spanien den 11:e. 


Har varit helt själv hemma sen igår morse då lilltrollet åkte till Stockholm (hon gick hemifrån 04.50) Den s k aspirantutbildningen började igår, vet inte varför de döpt den till det. Det är ju en butikchefsutbildning. I kväll åker hon hem igen, hon är hemma sent och i morgon jobbar hon. Igår hade hon och den andra "aspiranten" härifrån stan gått omkring på stan efter att utbildandet tagit slut på em. Hon ringde mig när de satt på en restaurang och skulle käka middag. De bor precid vid Slussen.  Hon skickade bild på de ställbara sängarna   innan hon gick och lade sig. Hon verkar ha det bra där uppe i huvudstaden. Men tur att hon kommer hem igen, jag skulle sakna henne nåt så hemskt om hon flyttade långt bort på heltid. Likadant med storasystern, jag hade nog själv flyttat efter dem   


Ha nu en härlig och glad påsk, godingar!   

 
 
Nilla

Nilla

18 april 2019 22:14

Jag har alltid sagt till mina barn att om de flyttar långt bort följer jag med ;-) kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

24 april 2019 07:40

Ja, för hur sjutton skulle man klara sig utan att ha dem nära.... Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards