Direktlänk till inlägg 28 september 2020

Vajsing

Av Pisan - 28 september 2020 09:50

 


Halloj! Ska försöka mig på att skriva ett litet inlägg. Har fortfarande jätteont i armen/axeln/skuldran. Har varit på vårdcentralen och träffat en läkare nu på morgon. Fick tid 40 min efter att sköterskan ringde upp mig. Det är nån vajsing med min axel och dr beställde röntgen av den. Så jag får en kallelse för det. Jag skall även kontakta fysioterapeut på vår rehab här i kommunen. Men jag avvaktar tills röntgen är gjord. 


Igår var vi hos mor och far och stora lilla trollet. De bor ju i samma hus. Trollet kom och hämtade mig och lilltrollet och så fikade vi ute. Stora lilla trollet har ju fyllt år så hon fick lite presenter. Det blev inte så bra väder som prognosen hade visat. Det var betydligt kallare. När vi kom hem blev det Netflix och så fixade jag lite mat. 


Nu orkar min arm inte mer. Ha en finfin vecka!   Tjingeling!   

 
 
Nilla

Nilla

28 september 2020 16:52

Så bra att du får röntgat din axel. Du kan ju inte fortsätta ha så ont. Kramis ❤

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

9 oktober 2020 12:13

Nä, jag klarar inte att ha sån intensiv smärta konstant, nåt måste göras. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards