Alla inlägg den 10 september 2021

Av Pisan - 10 september 2021 12:12



  


Halloj! Nu har jag varit jättedålig på att uppdatera här inne. Det har varit mycket balkongväder och så var jag ute på en liten shoppingtripp med kompisen härom dagen. Man kan säga att det var en liten uppvärmning inför nästa veckas 3-dagarsresa till Ullared   


Födelsedagsfirande skrev jag i rubriken. Mitt   fyller år i morgon. Vi är av samma årgång så han blir också 53. Och exakt 1 vecka senare, nästa lördag, fyller mitt äldsta lilla troll 25. Så det blir lite firande nu närmsta tiden. Igår kväll höll jag på med presentinslagning och så har jag ju gjort ett kort också. Det skall visst bli smörgåstårta i morgon, sååå gott ju.


Idag vaknade jag med värsta huvudvärken tidigt i morse. Tog piller och somnade som en stock igen. Huvudvärken var dock kvar när jag vaknade nån timme senare. Har precis fyllt på med piller och hoppas den ger sig nu, eller åtminstone håller sig på en lägre nivå.


Nu kommer det bli dåligt med uppdatering här igen i och med att jag är borta i helgen och sen åker till Ullared på måndag, om jag inte skriver ett litet inlägg på mobilen. Hur som helst så får ni ha det så himla bra   Tjillevippen!   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards