Direktlänk till inlägg 5 februari 2015

Uppiggad

Av Pisan - 5 februari 2015 12:26

     


Här sitter jag och dricker ur min temugg, Himlagott är det i den idag, riktigt gott. Är nyvaken. Var svårt att somna igår kväll, låg vaken jättelänge. Det är ju fullmåne så jag skyller på den. Har mått sämre än vanligt ett par dagar nu. Men blev lite uppgiggad igår då en väninna var här några timmar och fikade. Sånt blir man på bättre humör av även om man har väldigt ont. Annars så har det inte hänt så mycket här. Storasyster har det bra där på Kanarieholmen där hon är just nu. Och jag och lillasyster har det lugnt här hemma   


Jag hade tänkt åka in till stan idag och gå till Panduro och köpa textilfärg, skall färga om ett par tunikor jag har men jag har bestämt mig för att jag inte orkar det idag, är jättematt och har ont så jag skiter i det idag. Får se om jag kanske gör det en dag i nästa vecka.


Det här piggar jag upp mig med just nu:



Runrig får mig alltid på bättre humör och piggar upp mig. Blir nog nån timme med deras musik idag. 

Ha en fin torsdag!   


 

 
 
Ingen bild

Monachos

5 februari 2015 13:17

hahaha - jag läste katrineholm först men sen läste jag igen och insåg att det var ju inte riktigt rätt - mycket varmare och skönare på kanarieholmarna :D trevlig med uppiggande besök. Mer besök åt folket!!!!!!!! Må Gott

Pisan

5 februari 2015 13:45

Ha ha! :-D Ja; mer besök åt folket!!! Kram! ♥

 
TjockMorsan

TjockMorsan

5 februari 2015 17:53

Jag har också haft sämre sömn de sista nätterna, men visste inte att det var fullmåne? Här över höglandet ligger molnen tunga dag som natt, så någon himmel går inte att se. ;)
Jo, jag åker till älsklingen imorgon och sen åker jag vidare till Alingsås på söndag. Nu har det gått en månad sedan jag sist såg min stora tjej och mitt 4fotade lurviga "barnbarn", så jag måste dit och umgås i några dagar. Åker hem redan på onsdagen, så jag hinner träffa lilltjejen lite innan jag åker vidare till min andra hemstad igen och firar alla hjärtans dag. Du vill inte hänga med mig hem på onsdag, så kan vi göra sällskap till våra män sen? Kommer troligen vara helt slut efter det här vinterlovet med allt detta kuskande, men det får det vara värt. :)
Hör av dig om du vill åka med. Puss & Kram! <3

http://tjockmorsansblogg.blogspot.se

Pisan

5 februari 2015 19:22

Oj vad du skall ut och åka :-) Tyvärr så kan jag inte åka förrän på fredagen för på torsdag kväll är det tjejkväll hemma hos en kompis, vi är 7 tjejer från gymnasiet som skall träffas, skall bli jättekul :-) Förstår att du saknar din äldsta dotter nu när ni inte ses så ofta. Hoppas du har en fin kväll! Kramisar! ♥

 
Ingen bild

Mickis

8 februari 2015 22:40

åhhhh vad avis man blir... Semester på Kanarieöarna... Nåja vad är en val på slottet... ;-)

Alltid trevligt att prata bort en stund med en kompis... Jag gör det allt för sällan :-(

Ha en fin kväll!
Kram ❤️

Pisan

9 februari 2015 11:34

Nix, ingen semester på Kanarieöarna, jobb, skoljobb. Och ikväll kommer hon hem stora damen.
Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards