Direktlänk till inlägg 19 februari 2015

Såhär

Av Pisan - 19 februari 2015 11:14

 


Ja, såhär känns det idag. Helvete vad ont jag har. Det är värre än igår. Igår låg jag i soffan HELA dagen och hela kvällen. Kände inte att jag kunde gå och lägga mig förrän kl var närmare halv 1 inatt, det hade inte gått att somna innan, hade för ont. Men idag MÅSTE jag vara på benen, skall på bio med min kompis och jag bara måste duscha också. Och handla lite, mjölken är slut här hemma, likaså smörgåsmargarinet. Det är bara till att bita ihop och gå in i duschen...


Ha en fin torsdag! (redan torsdag, inte klokt!)   


 

 
 
Nilla

Nilla

19 februari 2015 12:21

Usch och fy, hoppas att dagen fungerar okej trots allt. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

19 februari 2015 12:26

Tack. Jag gör mitt bästa men vet inte om det går vägen.... Fy vad less jag är på mitt liv just nu :-( Kraaam! ♥

 
Vicki

Vicki

19 februari 2015 19:02

Känner du dig bättre?

Vad ska du se för bio ikväll?

Händer det något i helgen?

Kram Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

20 februari 2015 12:10

Fifty shades of Grey såg vi. Helt ok film. Min kompis har läst böckerna och ville gärna se filmen. I helgen händer ingenting alls, rätt skönt faktiskt när jag är så hängig som jag är just nu. Vad ska ni hitta på? Hoppas du får en fin helg i a f. Kramisar! ♥

 
Ingen bild

mickis

19 februari 2015 22:33

Ja det är ju själva sjutton att du är så sliten...
Grrrrrrr
Hoppas du orkade med din måsten & även vilade dig...

Hoppas du orkade iväg på bio & fick en mysig kväll!
Kram goa du <3

Pisan

20 februari 2015 12:14

Ja, det är bedrövligt tråkigt, och jobbigt. Har läst tillbaka i tiden i min gamla blogg och det verkar som att jag mår lika pissigt varje år vid den här tiden. Det är som jag skrev i nåt inlägg nyss; kroppen skriker efter våren! Den vill ha vår NU!! Det blir för mycket med det här gråa och blåsiga. Kanske skulle man emigrera till norra Sverige? Om man nu inte kan ta sig till sydligare breddgrader alltså. Hade jag inte blivit hämtat och hemskjutsad hade jag aldrig orkat gå på bio, fy vad sliten jag är... :-( Men vi hade det mysigt och jag syndade med godis... Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards