Direktlänk till inlägg 3 juni 2016

Visare

Av Pisan - 3 juni 2016 11:43

 


Japp, jag blir ett år visare idag     Har blivit uppvaktad med presenter här på fm av mina underbara ungdomar. Har fått jättefina saker:


      Klicka på bilden så blir den större.


Den sista bilden är en chromecast, klicka HÄR för att läsa vad en sån är för grej. En sån har jag pratat här hemma om länge nu, och nu behövde jag ju inte gå och köpa en själv   Visst är väskan och örhängena fina? Jag är sååå glad över de här sakerna     


 


Igår var jag och lilltrollet på stan nån timme, jag håller på att leta brallor men hittade inga... Hittade en turkos topp för halva priset på Cassels och ett par leggings (visst är det också brallor men det är inte såna jag letar efter). Och en geldyna till cykeln jag brukar cykla på när jag är hos älsklingen, jag har fått en cykel av älsklingens svåger och hans bror - deras mammas gamla cykel. Hon hette Märta så jag brukar säga "Märtas cykel" när jag menar den. Så nu skall Märtas cykel få en riktigt, riktigt bekväm sits att sitta på   Köpte den på Clas Ohlson för endast 100:-. Nu återstår det bara att se hur den sitter på själva sadeln, men jag tror nog den kommer sitta bra där på.


Jag har varit på stan 2 dagar på raken nu. I förrgår träffades jag och en gammal arbetskamrat från slutet av 80-talet för att äta lunch, vi har inte setts sedan dess! Gissa om det var roligt   Timmarna bara flög fram. Måste vi absolut göra om snart igen. Tänk vad bra Facebook är! Det var där vi fick kontakt med varandra igen.


Igår när vi var på stan fick jag värsta dippen, antagligen av värmen och att jag förmodligen inte druckit tillräckligt. Jag var såååå seg och trött trots fika. Huvudvärken dök upp också - i o f s så hade den inte varit långt borta, den kom på besök redan i onsdags och försvann på natten mot torsdagen. När vi kom hem tog jag tabletter för huvudvärken och gick och satte mig uppallad i sängen och somnade. Sov nån timme och sen var jag som en zombie resten av kvällen.... Har lite huvudvärk kvar idag. Men idag tänker jag inte vistas ute länge. Det är göööörvarmt idag, enligt prognosen skall det bli 30 grader   


Nu har mitt äldsta troll gått på skollov. Hon skickade in sin hemtenta igår kväll och nu har hon lov. Just nu står hon och steker bananpannkakor i kokosolja på spisen och det doftar u n d e r b a r t! 


Ha en finfin fredag och helg!   



 


 
 
Ingen bild

Lena S

3 juni 2016 20:53

Jättefina saker du fick. 😊 En cromecast har jag åxå det jättebra.
Det är alltid så tycker jag, att när jag letar kläder och har pengar så hittar jag inget. Men är jag pank minsann hittar jag massor.
Kram 💜

Pisan

4 juni 2016 09:03

Ja, jag fick verkligen fina saker. Ja! Precis så är det! Nu fick jag pengar i present av mina föräldrar så jag skulle kunna köpa mig nåt och inte hittar jag nåt.... Byxor i detta fallet. Men när jag inte har några pengar så finns det hur mycket som helst som jag skulle vilja ha. Ha en fin lördag vännen! Kramisar! ♥

 
Annelie

Annelie

4 juni 2016 08:27

Fina döttrar du har,,, fick ju jättefina presenter.

Ha en kanonfin lördag och ta hand om dig.. // Kramar om <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

4 juni 2016 09:04

Ja, de är så fina mina små troll ♥ Ha det fint du med vännen! Kramisar! ♥

 
mickis

mickis

8 juni 2016 22:24

Vilka fina saker :-)
En chromecast är verkligen jättebra. Jag använder min jättemycket :-)
Väskan är ju en riktig Pisan väska ;-)

Ja varför är det alltid så att man aldrig hittar ngt när man måste ha, men alltid när man inte har pengar eller egentligen inte behöver ngt :-)

Fb är verkligen bra. Vad kul att träffa en gammal kompis!

Kram <3

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

9 juni 2016 11:09

Visst är den en Pisanväska :-) Absolut :-)
Fejjan är fantastisk tycker jag, har fått kontakt med så många fina människor där, både nya och gamla bekantskaper. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards