Alla inlägg den 25 februari 2020

Av Pisan - 25 februari 2020 11:46

 


Idag vaknade jag upp till det här. Det har vräkt ner snö men nu är det inte så kraftigt, det hela skall visst övergå i regn. Och det har ställt till det rejält i trafiken på morgonen så det hela är ju verkligen inte nödvändigt...


Det har inte hänt nåt speciellt här sen jag skrev igår. Jag kollade på  en film på Netflix igår, "Sju minuter efter midnatt". Den var jättesorglig, men det visste jag inte innan jag börjat kolla och jag kände inte för att sluta titta, jag ville ju se hela. Jag skulle egentligen inte sett den kan jag tänka så här i efterhand, för ämnet var verkligen "aktuellt" för mig... Men sen på kvällen blev det "Dr Pimple popper" och "Välkommen till Köping", mycket gladare ämnen. Men efter det var jag så trött så jag gick och lade mig. Brukar sitta uppe en stund till efter 22 men som sagt så var jag dödstrött.


Nu blir det en dusch, sen vc och en injektion. Ha en finfin tisdag!   Blir det en semla idag? Det blir det här   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards