Direktlänk till inlägg 7 oktober 2014

Här sitter jag...

Av Pisan - 7 oktober 2014 12:02

 

Hello!


Här sitter jag med min temugg, svartvinbärste i. Mår inget vidare. Har huvudvärk, ont som f-n i fötterna. Blir en seg dag. Var uppe tidigt i morse för att kurera huvudvärken, när den blev liiite bättre gick jag och lade mig igen och nu har jag precis kommit upp. Idag har vi höstväder här. Ser kallt ut. Det blir inte sandalerna idag, förmodligen inte alls mer nu i år, dags att plocka undan dem. Väntar med spänning på kängorna jag beställde häromdagen.


Ha en finfin tisdag!   


 

 
 
Ingen bild

Monachos

7 oktober 2014 14:18

Ja idag är det höstigare men det är inte så kallt som det ser ut, riktigt skönt det lilla jag har varit ute mellan bil och hus :) Tack för kommentaren igår om stickningen. Jag är ju imponerad av dina smycken - där är jag helt oduglig. Det blir alltid som om man gick på dagis och gjorde pärlhalsband när jag har försökt - så vi har alla våra talanger! Hoppas du får må bättre snart men jag är lite orolig eftersom det ska bli mer skitväder och då känner vi ju av sånt. Må gott.

Pisan

7 oktober 2014 14:22

Känner samma oro, skitvädret är ju på väg... Inte roligt. Sant; vi har alla våra olika talanger :-) Tur är väl det. Kramisar! ♥

 
mickis

mickis

7 oktober 2014 16:38

Tur man har möjlighet att lägga sig igen när man vaknar med huvudvärk :-)
Hoppas det gav med sig helt...
Jag tog mina nya vinter/höstkängor idag & de kommer funka bra tror jag,.. Jättesköna... De var ett riktigt kap. Hade kostat 999kr & är fodrade & gortex & jag betalde 299kr :-)

Ha en fin kväll!
kram❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

7 oktober 2014 16:47

Vilket fynd! Inte ofta man får ett par skor som är sköna redan från starten. Ha en fin kväll du med! Kramisar! ♥

 
wiper

wiper

8 oktober 2014 10:15

Det låter inget vidare vännen. Hoppas du snart får en bra dag. Här har vi också fått kallare så man får hämta ner vinterkläderna

Sköt om dig
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

8 oktober 2014 10:36

Det var igår det. Idag är det lite bättre. Jag har tagit fram vinterskor och vantar och sånt nu. Vinterjackorna hänger inne i garderoben och där får de hänga tills jag skall ha nån av dem på mig. Ungarna har redan börjat med sina varma jackor. Sköt om dig du med vännen! Puss & kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards