Alla inlägg den 2 november 2015

Av Pisan - 2 november 2015 12:37

 


Ny dag, ny vecka och ny månad! Den allra tristaste månaden... Gillar inte november alls. Den är totalt grå, nästan svart. Livet känns lättare bara det blivit advent, då blir det lite ljusare - åtminstone i fönstren  


Jag har blivit förkyld. Har inte varit det på evigheter. Men jag är inte totalt däckad som jag brukade bli förr när jag blev förkyld. Har mycket att göra idag så jag har inte tid att bli däckad. I morgon åker jag till älsklingen i Småland och idag blir det packning, handling - måste ju se till att ungarna har mat hemma - och så skall jag färga håret, har en ganska stor utväxt nu, inte fint alls. Och så har jag en massa tvätt. Så det blir fullt upp här.


Helgen var lugn. Var och hälsade på mina föräldrar i lördags. Och igår var jag jättehängig - säkert pga förkylningen - och det blev mest soffan och tv:n. Kollade på Bron på kvällen, spännande   


Ha en fin måndag och vecka, skriver här när jag är hemma igen. Var rädd om dig!  


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards