Alla inlägg den 20 november 2015

Av Pisan - 20 november 2015 09:55

 

Japp, så är det!


Idag är jag också uppe tidigt. Har en tidig tid för B12-injektionen på vc. Så nu sitter jag här nyduschad. Och trött. Och har ont. Skitont. I den där j-a armbågen mest. Hade världens huvudvärk igår så idag känner jag mig som bakfull. Var och hälsade på mamma på sjukhuset igår em. Operationen har gått bra. Skönt. Hon ringde just och berättade att hon får åka hem redan i morgon. 


Igår kväll var det riktigt kallt när jag och äldsta dottern åkte hem från sjukhuset, tror det varit frost inatt och just nu skiner solen här, det är blå himmel. Men enligt prognosen så skall det vara grått hela dagen, hoppas det blå håller i sig hela dagen! 

I helgen har jag tänkt byta gardiner i köket. Skall byta till ett par rödvitrutiga, de får bli julgardiner i år. Och så skall jag inventera bland julbelysningsgrejerna. Är jättesugen på att få fram allt sånt nu, men det är för tidigt, får vänta liiiite till   Men bara lite   Och så skall jag åka och hälsa på lilla mamma också såklart   Det blir nog på söndag.


Nu skall jag käka frukost. Ha en fin fredag och helg! Var rädd om dig!   


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards