Alla inlägg den 27 november 2015

Av Pisan - 27 november 2015 09:15

 


Ja! URLESS är jag på skiten. Vaknade med värsta yrseln igår, den satt i hela dagen. P g a det och en annan sak så kom jag inte iväg till älsklingen, det blir nästa helg istället.

Den andra saken är att mamma blivit dålig och är tillbaka på sjukhuset. Hon fick en infektion i en tand i munnen så hela munnen inkl tungan och läpparna svullnade upp och hon fick över 40 graders feber.  Det blev ambulans in till sjukhuset. Man visste ju inte att det var en tand från början. Hon hade hjärtflimmer och blåsljud på hjärtat också. Så idag skall tanden dras där på sjukhuset och så skall hjärtat undersökas ordentligt. Hon har varit så pass dålig så det har inte varit någon idé med besök. Får se hur det blir med det i em dock. 


Idag är yrseln borta, tack och lov! Ringde igår och bokade in en tid för B12-spruta idag. Hade ingen inbokad eftersom jag förmodligen skulle åkt till älsklingen. Men nu är jag ju hemma och då kan jag ju lika gärna ta en spruta. Så blir det bara 1 spruta nästa vecka för då skall jag nog kunna åka till älsklingen.


Sitter här nyduschad, har en tidig tid på vc. Men först skall jag fixa till håret och äta frukost. 


Hoppas du får en fin fredag!  Var rädd om dig!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards