Alla inlägg den 17 november 2015

Av Pisan - 17 november 2015 10:13

 


God morgon! Nej, du ser inte fel. Jag ÄR uppe så här tidigt   Har varit uppe ett bra tag faktiskt. Och anledningen är att jag hade en tandläkartid kl 8, tappade en fyllning för nån vecka sen, då när jag var så förkyld. Det är därför jag väntat med detta, för att jag varit så förkyld, det är ju inte speciellt trevligt att ligga där i tandläkarstolen när det killar i halsen och man hostar och snorar. Jag hade tur som fick den här återbudstiden, ringde dit igår. Så det var bara att gå upp vid halv 8 i morse och hoppa i kläderna, borsta tänderna och traska bort till tandläkaren. Han har sin mottagning här på min gård så det tar knappt 1 minut att gå dit, himla bra   Men mindre bra är ju att det blir så förbaskat dyrt, hade ju inte tänkt att lägga pengar på det nu så här års, hade ju hellre köpt julklappar för de pengarna.... Det hela gick rätt fort och när jag var klar där gick jag upp till vc och lämnade blodprover.


Strax skall jag äta frukost och om 1 timme skall jag tillbaka till vc, har tid för B12-injektion då. Går in en sväng i ena matbutiken innan jag går hem, trots att vi handlade i söndags så är det litegranna som måste fyllas på här hemma. Men inte mer än att jag själv klarar att bära det.


Just nu skiner solen men tror det skall bli regn längre fram på dagen. Hoppas du får en fin dag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards