Direktlänk till inlägg 7 februari 2020

Bättre

Av Pisan - 7 februari 2020 16:24

Fredag igen   Och jag mår bättre! Härligt. Men är inte helt tillbaka på banan ännu. Jag har orkat vara uppe både igår och idag. Idag har jag suttit här i mitt kök och gjort påskkort. Det är kul. Men nu börjar jag bli trött. Ska ta mig till soffan när jag skrivit klart det här. 


Idag har vi gråväder igen, fast igår sken solen. Enligt prognosen så blir det mer gråväder de närmaste dagarna. Imorgon kommer älsklingen. Och så är det dags för mello igen imorgon. Undrar om det blir lika kassa låtar då som förra veckan. De som gick vidare direkt till finalen var de enda som var nåt att ha tycker jag.


Nu har jag fullt med grejer här på köksbordet och allt skall plockas undan. Suck.... Önskar jag hade ett pysselrum. 



Här är ett av korten jag gjort idag. Ha en finfin helg!     

 
 
wiper

wiper

8 februari 2020 09:19

Skönt att du mår lite bättre. Du är så kreativ och påskkortet är jättefint och gulligt. Det jag fick av dig är supervackert. Hoppas det blir lite bättre låtar på Mellon denna gång

Vad härligt att din kille kommer till dig i dag.

Ha en fin helg ni båda

kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

9 februari 2020 15:43

Ja, det är jätteskönt att må lite bättre. Idag är jag totalt sänkt dock, det är stormen som ställer till det i min kropp. Har en hemsk värk.
Tack! ♥ Tyvärr blev det inga bättre mellolåtar.... Blåser det hos er också? Ha en fin em och kväll! Kramisar till er båda! ♥

 
Bittan

Bittan

8 februari 2020 11:23

Hej! Vilket vackert påskkort du gjort. Det måste vara en rolig hobby du har och du är så pysslig.
Här mår jag inte så bra har ont i hela kroppen mest värk i ryggen. Så jobbigt det är för dig också och sluta med morfinplåster.
Ha nu en bra helg med din kille.
Kram från Bittan ❤

http://britt-marie.bloggplatsen.se

Pisan

9 februari 2020 15:41

Tack vännen! ♥ Det är jätteroligt att göra kort. Att pyssla över huvud taget är jätteroligt tycker jag :-) Antar att du inte mår bättre idag eftersom det blåser så, jag har hemsk värk i hela kroppen och det blåser storm här.
Nu har han åkt hem, resan hem gick bra för honom, det var dock lite läskigt bitvis med mycket vatten på vägen. Såna här dagar är det gott att vara inomhus.
Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards