Direktlänk till inlägg 21 februari 2020

Deluxvarianten

Av Pisan - 21 februari 2020 11:12

 


Japp, huvudvärk idag. Deluxvarianten... Men var hos frissan klockan 10, det hade jag bokat in igår och jag var så långhårig så det var nödvändigt. Önskar jag kunde lägga mig och ta mig en liten lur men jag kan inte ligga ner när jag har så ont i huvudet. Gick upp tidigt, innan klockan skulle ringa. En hel timme innan tror jag. Det är andra dagen nu som jag gått upp tidigt. Igår hade jag en fm-tid på vc för min spruta så jag fick gå upp tidigt för jag behövde duscha innan. Men jag behövde inte sova middag som jag var säker på skulle bli nödvändigt. Hade jag inte haft huvudvärk nu så hade jag gått och lagt mig nu.


Idag skiner solen. Den står så högt nu att den knappt lyser in i ögonen på mig vid köksbordet. Skönt, för det är jobbigt. Den har dock inte gått så högt än att jag slipper kisa med ögonen. Men efter nästa vecka slipper jag nog det, det går fort nu.


I morgon kommer min älskling hit. Om jag har ork ska vi åka till mina föräldrar som jag inte träffat på evigheter. Och så är det mello igen. Undrar om de har sparat det bästa till sist i år? Hoppas det.


Ha nu en underbart fin helg goa ni, det skall visst bli lite blåsigt men solen skall titta fram lite också. Tjillevippen!      



 
 
Nilla

Nilla

21 februari 2020 14:18

Fy så jobbigt med så hemsk huvudvärk. Hoppas den försvinner så du kan njuta av helgen. Kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

21 februari 2020 14:57

Idag får jag nog stå ut med skiten tills jag går och lägger mig men jag hoppas ju att den försvinner tills i morgon. Ha en fin helg vännen! Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

23 februari 2020 06:34

Det är sååå skrämmande jobbigt med denna skärande huvudvärken, brukar tänka på alla stackare som har migrän då. :-(

Hoppas att du och ditt hjärta har en fin helg, hoppas även att ni kom / kommer iväg till dina föräldrar.

Sköt om dig snäckan.. // Kramar om Annelie

http://mittlivihopmedmaken.blogg.se

Pisan

23 februari 2020 14:17

Neurologen jag fick diagnosen spänningshuvudvärk sade att spänningshuvudvärk kan ibland vara värre än migrän så migrän behöver inte vara värre.
Vi har haft det jättebra. Han kom redan vid 9-tiden igår morse och han åkte hem nu för 1 timme sen. Vi var hos mina föräldrar och fikade och på vägen hem handlade vi thaimat, sååå förbaskat gott!
Sköt om dig du med vännen! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards