Alla inlägg den 1 november 2016

Av Pisan - 1 november 2016 13:13

 


Tisdag eftermiddag och här sitter jag nyduschad. Skall vara på vc kl 15 och så skall det handlas i matbutiken. Som vanligt har det inte hänt nåt speciellt här. Helgen passerade utan att nåt speciellt hände. Det byttes sängkläder och städades lite, plockade undan sommarskorna som stått och samlat damm i hallen ett tag nu. Fick hjälp av lilltrollet. Och utanför fönstret dräller de fina löven ner på marken, det går inte att se gräset längre, ett par tre nätter med frost till så är alla löven på marken. Idag är det mest grått på himlen men ibland blir det ett litet blått hål och solen kikar igenom.


Idag har jag suttit och pulat med en av mina Spotify-spellistor, har tagit bort låtar jag tröttnat på och lagt till sånt jag varit nyfiken på och även en hel del gamla favoriter. Till gamla favoriter hör holländske sångaren Rene Froger samt De Toppers - där han är med också. Han sjunger både på engelska och holländska. Blev sååå förtjust i honom när jag var i Holland under 1 år och jobbade som au-pair i början på 90-talet, han är jättestor där och har varit det länge. Här är ett klipp, det är gammalt och det syns på hår och kläder   



Ha en finfin tisdag goa du!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards