Alla inlägg den 4 november 2016

Av Pisan - 4 november 2016 09:27

 


Allahelgonaafton idag, och vi har snö på backen. Det började snöa igår, snöblandat regn men det frös nog på inatt för det var helt vitt ute när vi gick upp. Idag fick jag gå upp tidigt, skulle vara på vc för min B12-injektion redan kl 08.30 Det är verkligen tidigt för mig, brukar vilja ha tid på eftermiddagen. Men det fanns inga såna tider idag och så skall jag åka iväg till älsklingen vid halv 2-tiden. Så nu sitter jag här i köket och har precis ätit frukost. Strax får jag masa mig upp härifrån och börja packa.


Lyssnar på Rene Froger idag med   



Igår var en väninna här och fikade, vi satt och babblade i flera timmar. Efter det var jag helt slut och gick och lade mig i soffan, middagen blev sen igår för jag behövde vila först. Hade från början tänkt att fägra håret när väninnan åkte hem. Men det fick jag skjuta upp för det fanns inte ork. Duschade sen på kvällen men färgen får vänta till nästa vecka. 


Ha nu en riktigt fin allahelgonahelg!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards