Alla inlägg den 4 mars 2020

Av Pisan - 4 mars 2020 09:59

 


God morgon! Ser ni? Klockan är bara 10 och jag är redan uppe   Anledningen till det är att mamma kommer och hälsar på idag. Så nu ska jag strax äta frukost, fast jag inte är hungrig. Har så svårt för att äta på morgonen. Det växer i mun på mig.... 


Det har inte hänt nåt speciellt sen jag skrev sist. Inga mer mord och sånt elände här i a f. Fast nåt roligt hände i måndags. Jag hade ett paket att hämta ut. Jag visste att jag skulle få ett paket, med grejer i som var "beställda". Men när jag fick se paketet blev jag överraskad, det hade en form de sakerna jag skulle ha inte har   Den här innehöll det:


 


Tack igen Lena! Visst är den fin? Gissa om jag blev glad   Snacka om överraskning! Hon har gjort den här tavlan, diamond painting heter tekniken. Det som jag hade "beställt" var lite grejer till korttillverkning som jag nu också börjat med. Hon är så snäll goa Lena   Tavlan står nu inne i mitt sovrum bland alla andra rosa saker     Har mina pysselgrejer där inne numera och jag har faktiskt börjat sitta där vid min sekretär (som innehåller en hel massa smycken) och pyssla. Igår pärlade jag lite men då sitter jag faktiskt i köket för det är större grejer som skall tas fram då. 


Sådär ja, jag fick ihop några rader här ändå    Ha en finfin onsdag!     


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards