Alla inlägg den 23 mars 2020

Av Pisan - 23 mars 2020 11:28

 


Halloj! Ny vecka igen. Time flies. Har haft en fin helg men den fick ett tråkigt slut. När älsklingen skulle åka hem och kom ut på parkeringen så såg han att han haft inbrott i bilen. Den gick inte att köra. De har gjort sönder tändningslåset totalt. Men det finns även andra skador på bilen såsom lås på utsidan bl a. Så han kom in igen och fick stanna till kvällen då hans kompis kom och hämtade honom. Bilen står kvar på parkeringen här ute och kommer bli hämtad med bärgare i veckan, och körd till Mölndal. Där ska man se om det är värt besväret och om det finns reservdelar att få tag på att laga bilen med. Den är över 20 år gammal. Går inte det så skrotas den. Hur som helst så har det här orsakat så himla mycket besvär, jobb och oro. Jag blir så jävla FÖRBANNAD!!  


Jag har haft rejält ont i ryggen i helgen och har inte kunnat gå på promenad så som jag hade tänkt. Det blev en liten en på lördagen men den var plågsam. Tur det fanns bänkar lite här och där utmed den väg vi gick så jag kunde sätta mig ner och lätta på krampen. Var helt slut när vi kom hem. Vi har kollat en hel del på Sons of Anarchy som vi ju börjat titta på, nu har vi sett 2 säsonger, det finns 5 till. Men vi har kunnat sitta på balkongen lite grann!!   Sååå härligt. Nu är stolarna där ute rengjorda så det är bara att gå ut och sätta sig när solen kommer på besök. Idag är det lite molnigt, solen tittar bara fram lite då och då. Men jag har redan fått lite sol på näsan, den är lite rödaktig   Längs med husväggen var det så varmt så koftan var överflödig och det gick att sitta med bara top/t-shirt. Härligt!!   


Somnade jättesent inatt, kunde inte komma till ro. Så idag är jag trött och har ont både här och där. Det blir en dag i soffan. I morgon är det dags för B12-injektion på vc, har inte hört nåt från dem, än,  så jag antar att jag är välkommen. Det kan nämligen bli ändrade planer hastigt enligt sköterskan jag träffade i onsdags. De kanske måste lämna ifrån sig lokalerna och husera någon annanstans. Fast där är vi väl inte riktigt än, men det kan bli nödvändigt längre fram. De flesta läkarkonsultationerna sker tydligen online nu. De tar dit så lite patienter som möjligt.


Hoppas du har en fin måndag!     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards