Direktlänk till inlägg 20 november 2016

Så var den här veckan nästan slut...

Av Pisan - 20 november 2016 14:32

 


Ja, jag hoppas ni har en fin söndag. Så var den här veckan nästan slut. Jag sitter här nyduschad. Har inte gjort så mycket mer idag. Jag sov 12 timmar inatt + att jag sov större delen av dagen igår.... Och det känns som att jag inte är färdig med det ändå. Förra veckans tidiga morgnar tar ut sin rätt. Hade det inte varit för att jag absolut behövde duscha idag så hade jag nog gått tillbaka till sängen efter frukosten. Men nu sitter jag som sagt här vid köksbordet. Och svettas som en tok. Har fått ta fram och sätta på golvfläkten    När det gått över skall jag torka och fixa till håret. Och sen skall det lagas middag. Och så skall jag byta sängkläder, men det måste jag har hjälp till känner jag. Nåt av småtrollen får hjälpa till med det.

I fredags så blev det ett besök på bageriet/caféet här i byn till    Var där redan när de öppnade kl 08. Satt där ett par timmar och babblade med en kompis som jag lärt känna via barnen kan man säga - ett av våra barn gick i samma klass + att vi har en gemensam väninna. Hon har också fibro och när vi suttit där i 2 timmar blev hon jättetrött så hon körde hem och jag gick hem. Som tur var hade snickarna blivit klara så jag gick och lade mig i soffan, men jag somnade dock inte, men gött med lite vila.

På kvällen vart det tv-tittande. Kollade på Idol och Parlamentet   Och igår kväll kollade jag på Hobbitfilmen tills ögonen inte orkade med längre, då var kl bara 21.45 men jag gick och lade mig och sov till 10 i morse....


Tjingeling!!  


 

 
 
Annelie

Annelie

20 november 2016 16:09

Gött att du fått sovit "ikapp" lite i alla fall.

Ha nu en riktigt mysig fortsättning på denna söndag.. // Kramen <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

21 november 2016 09:50

Ja, det är gött. Kramis! ♥

 
Morsan

Morsan

20 november 2016 22:16

Du och jag är precis tvärt om just nu, verkar det som. Du har sovit mycket och jag minimalt. Med den här jäkla hostan är det ju nästan omöjligt att få någon sammanhängande sömn alls :/
Skönt att du kunnat ta det lugnt och vilat under helgen. När jag lästa att du skulle bädda rent, så kom jag på att jag nog har bokat tvättstugan imorgon? Jag hoppas det är tisdag som är min tvättdag, för imorgon kommer jag aldrig orka med att tvätta och byta rent i sängen, om jag inte plötsligt blir hostfri i natt och mår bra när man vaknar. Man kan ju alltid hoppas ;) *host, host*
Kramisar! <3 <3 <3

http://https://kaffemedmorsan.blogspot.se

Pisan

21 november 2016 09:50

Det var sååå gott att lägga sig i rena lakan igår kväll :-) Hoppas du slipper tvättstugan idag. Det var en envis hosta du fått, hoppas det blir bättre snart. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards