Direktlänk till inlägg 29 december 2019

Några rader

Av Pisan - 29 december 2019 08:08

Hej godingar! Här kommer några rader från mig. Är just nu i Småland. Åkte hit i fredags. Har haft en fin jul. Var ju hos äldsta lilltrollet på julafton. Jag har varit snäll i år för jag fick en del julklappar :-) Bl a några filmer, ett fint fotokollage på mina älskade små troll som jag skall rama in. Vi hade det mysigt med god mat och lite Kalle, julklappsutdelning och wii-spelande.
De andra dagarna har vi tagit det lugnt. Igår var vi på loppis i Gnosjö och jag hittade en sjal och material till ett pysselprojekt jag inte berättar om, ni ska få se när det är klart :-D

Som ni vet gillar jag inte att blogga på mobilen så det blir inget långt inlägg det här.

Ha en finfin söndag!

 
 
Bittan

Bittan

29 december 2019 16:42

Hej! God fortsättning!
Nu har jag äntligen skrivit på min blogg om vår jul.
Ser att du är hos din kille nu och idag har vi varit och handlat mat och var lagomt med folk. Men så dyr maten har blivit tycker jag.
Idag har vi så blåsigt väder och 6+ och jag har sådan värk mest i ryggen.
Kram från Bittan

http://britt-marie .bloggplatsen.se

Pisan

29 december 2019 17:20

Tack detsamma vännen! Jag känner mig som ett stort blåmärke idag och jag skyller på blåsten. Ja, maten har blivit dyrare. Det har jag också reagerat över. Den lilla sjukersättningen räcker inte långt numera och vi betalar mer skatt än andra och kan tydligen inte räkna med nån sänkning heller... Det är sorgligt. Ha en fin nyår! Kramisar!

 
wiper

wiper

30 december 2019 17:06

God fortsättning och gott slut på det gamla året

Vilken fin gran och allt annat runtomkring. Härligt att du fick såna fina och bra julklappar. Jag klarar inte av att blogga på mobilen för jag behöver lite större skärm.

Jag gillar örhängena och armbandet till tusen som min man köpte av dig. Du är så skicklig, jag skulle inte klara sån finmotorik.

Ha en skön kväll
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

31 december 2019 11:13

Tack detsamma vännen! Ja, hon har det fint hemma storasyster, det äldsta lilltrollet. Vad roligt att du gillar smyckena. Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards