Direktlänk till inlägg 30 mars 2020

Isbit

Av Pisan - 30 mars 2020 14:01

 


Åååhhh vad jag längtar till sommaren!! Blir snart galen. Vill ha go värme att sitta ute på balkongen i, som det är nu blir man ju en isbit på ett par minuter. Det ser så himla gott ut inifrån men när man kommer ut så är det ju iskallt, det blåser fortfarande nordanvind. Här har inte hänt nåt speciellt sen jag skrev sist. Har pysslat lite, pulat med min nya favoritpryl. Och kollat lite på tv. Så mycket mer har det inte blivit. Tänkte visa lite av vad jag pysslat med senaste månaderna:


     


Har gjort fler kort men de får ni inte se riktigt ännu. Några av dem kan jag visa strax efter påsk.


Idag, när jag skrivit klart här, ska jag gå ut på balkongen och hänga rosa påskägg (som jag fick av älsklingen för 2 år sen) i mitt påskris som står på bordet där ute. Några mer påsksaker tror jag inte att jag tar fram. Det är ju så himla kort tid det är aktuellt, man hinner ju knappt ta fram det innan det skall plockas ner igen...


Ha en finfin måndagseftermiddag och kväll!     

 
 
Nilla

Nilla

31 mars 2020 13:07

Så fina grejer du gör ❤ Jag skulle gå ut och sätta mig i solen i helgen men fick fly in igen. Fy tusan så kallt det var 🥶 kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

31 mars 2020 15:58

Tack vännen! ♥ Ja, t o m jag tyckte det var svinkallt. Men jag är inte lika varm av mig längre, inte sen jag slutade med morfinet. Skönt. Men det är inte kul att frysa heller... Aldrig är man nöjd :-D Kramis! ♥

 
Ingen bild

Paula

1 april 2020 10:14

Så fina kort du gör! Jag ville också göra sådana, så, jag kollade lite på nätet. Men blev helt slut i huvudet bara av att läsa om det, så det hade nog inte blivit så bra.
Fy, för kylan! Vill ha värme NU!!
Kram 💖💖💖

Pisan

1 april 2020 11:59

Jodå, det fixar du! Det är inte svårt :-) Ja, nu får värmen allt se till att komma, orkar inte med mer kyla nu. Kramisar! ♥

 
wiper

wiper

3 april 2020 09:19

Så känner jag också för nu är vädret så oförutsägbart. Vacker sommarbild

Du har ju skapat såna vackra och annorlunda kort så jag blir lyrisk. Du är superduktig och kreativ.

Var rädd om dig och ha en fin fredag
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

3 april 2020 13:22

Tack så mycket vännen! ♥ Jösses vad det stormade igår, gjorde det det hos er med? Just nu är det växlande molnighet men solen kikar fram lite då och då och det blåser fortfarande men inte som igår.
Ha en fin helg! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards