Alla inlägg den 4 november 2014

Av Pisan - 4 november 2014 10:05

 


Morrn på er! Här sitter jag med världens huvudvärk   Vaknade med den. Det var bara till att gå upp för det går inte att ligga ner då. Det blir mycket värre av det. Så här sitter jag nu. Har letat runt lite på nätet efter bra bilder att ha här på bloggen. Igår gick mycket tid till det med, men sånt är ju kul. Igår blev det mest bloggbakgrunder som jag kollade efter. Har nu lagt upp ett litet "lager" med såna   


 


Idag har lillungen studiedag. Fånig dag att ha det på tycker jag, kunde de inte haft det igår så det blev lite förlängning av höstlovet? Ja ja, hon är i a f glad över sovmorgonen. Hon hade det förresten jättebra där i Frankrike. Hon har fått nya vänner från jordens alla hörn, c:a 3000 ungdomar var på plats den här gången, hon vill åka nästa år också   Då blir det 3:e året.


Idag står det B12-injektion på schemat. Och mer tvätt. Igår tvättade jag säkert 5 maskiner, tumlaren fick gå den också.


 

Jag bakade bröd igår också så nu klarar vi oss några dagar till vad gäller det   

Dagens väder: regn... Men just nu ser det ut som det ljusnar, kanske slutar det regna. Hade inte varit dumt då jag ju skall ut sen, efter vc-besöket blir det matinköp i matbutiken.


Ha en fin tisdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards