Alla inlägg den 17 november 2014

Av Pisan - 17 november 2014 12:37

 

Ja, det kan man fråga sig... Trist. Nu har i a f helgen passerat, och det fort. Alldeles för fort. Kom iväg till älsklingen i Småland. Mådde inget vidare på fredagen och lördag fm men det blev bättre sen. Magen har hållt sig lugn men jag vågar inte ropa hej ännu. Hade det mysigt där hos älsklingen. Men tiden går alldeles för fort.


Har precis ätit frukost. När jag skrivit klart skall jag börja baka. Frallor. Har nästan slut på bröd här hemma så det är dags att baka nytt. Skall fixa till ett armband som töjt ut sig alldeles för mycket och även fixa till ett par örhängen som passar till ett halsband jag har, vill ha matchande örhängen till.


Grått och trist väder är det som gäller just nu. Jag har nu tagit för vana att tända ljus på köksbordet på förmiddagarna när jag sitter här vid datorn.


Igår innan min buss går från Borås och hemåt var vi inne på ICA Maxi. Oj vad julgrejer det finns nu! Såg många fina saker som jag skulle vilja ha. Men det går ju inte att köpa en massa nytt varje år, även om jag skulle vilja   Jag har faktiskst en hel del riktigt fina julsaker, men det är ju lätt att glömma när man går och kollar på julsaker i butikerna. 


 


Jag blev avbruten i skrivandet här ovan, mamma ringde. Och när vi lagt på började jag med brödbaket, och nu får jag se till att fortsätta med det   


Hoppas du har en fin måndag!!   


 

Tittut!!!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards