Alla inlägg den 9 november 2014

Av Pisan - 9 november 2014 12:00

 


Söndag, precis hela dagen. Skönt. Blir en relaxig dag här. Hade såååå ont i fötter och ben när jag kom hem från stan igår, gick och lade mig direkt när vi kom hem, det tog flera timmar  innan jag kände att jag kunde stå på fötterna. De värker nästan lika mycket idag. Synd, vädret är perfekt för promnad idag.... Solen kikar fram just nu. Men det blir soffan hela dagen skulle jag tro. Och så har jag ont i magen. Tror det beror på både stress och att jag nu sprider ut diabetestabletterna under dagen + att jag ökat med en halv tablett. Skall idag inte ta den halva tabletten, hoppas magen lugnar sig då. Hade ont i magen igår också och tillbringade en del av kvällen på toa....   


Sov länge idag, vaknade först vid 8-tiden och tänkte gå upp men låg kvar och drog mig. Och somnade om. Vaknade inte förrän halv 11.15  


Det är ju Fars Dag idag. Jag har skickat ett kort med trisslotter till min far, han hade vunnit 60:- på båda två   


Hoppas du får en fin söndag och Fars Dag!   


 

Såhär känns det i magen just nu...   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards