Alla inlägg den 21 november 2014

Av Pisan - 21 november 2014 12:38

                                                        


God fredag! Gott med fredag    Här sitter jag, har precis ätit frukost. Sov till c:a halv 11 idag, fast var uppe vid halv 7 och väckte dottern som inte mådde bra. Så det blev till att sätta på datorn och sjukanmäla henne. Hon har också sovit länge sen.

Vi hade det mysigt i onsdags när mamma och pappa var här. Vi åt grillade kamben och en massa annat gott   När de åkt hem blev det till att päsa i soffan. Igår vart jag helt slut och det blev mer soffa för mig, orkade inte mycket alls under dagen. Idag känns det lite bättre.


I morgon skall jag på julmarknad, på "Jul på Åhaga" i Borås. Ska ta bussen till Borås i morgon bitti och så möter jag älsklingen där på bussterminalen och så blir det julmarknad för oss under förmiddagen. Vi hinner nog med ett par besök i några butiker också. Jag vill gärna in på Citygross på vägen hem, för vi skall hit efteråt. 


 


Nu skall jag ta och klä på mig, borsta tänderna och bädda sängen. Sen ska jag iväg till vc för veckans andra och sista B12-injektion. Någon av mataffärerna här får ett besök av mig också, behöver komplettera lite på den fronten.


Ha en finfin fredag och helg!!   


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards